anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

nu functioneza autentificarea pe my orange

petru_iasi
Junior

nu functioneza autentificarea pe my orange

15 Răspunsuri 15

arsradu
#StarMember

Salut,

Android sau iOS? Teoretic ar trebui sa mearga totul ok. Posibil sa fie nevoie sa te reautentifici si sa-i ia un pic mai mult pana iti apare ecranul de login. La tine ce se intampla mai exact?

Client Orange

FLo1
#StarMember

@petru_iasi: Problema este pe aplicație sau pe contul WEB? Este recurentă sau acum a apărut prima dată? Ai încercat diverse metode de recuperare ale contului? Poate necesită o altă metodă de logare: număr de telefon sau email, reset parolă etc. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eventual, poți să faci o delogare/relogare din cont sau chiar să ștergi aplicația și s-o reinstalezi!

Sper să reușești!

Succes!

mihai_13
Maestru

confirm si eu - aseara in jur de ora 20 nu "mergea" sa te loghezi de pe pagina web   - acum functioneaza 🙂  

DanielaH
Moderator

@petru_iasi, funcționează și la tine? S-a rezolvat situația?

Piciorea
Începător

Nu mai merge aplicația!!!!

De cand nu mai merge? Incearca sa stergi intai cache-ul si datele din Aplicatii-Stocare. Daca nu merge asa, sterge aplicatia si reinstaleaz-o. Eventual, da si un restart la telefon. Esti client ORO sau OROC (fost Telekom)? Vezi sa te loghezi pe varianta ORO sau OROC, in functie de abonamentul tau.

Salut,

Ce anume nu merge? La mine pare sa fie ok.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Când mai pățesc și eu așa, o șterg și o reinstalez și apoi merge.

Dacă nu vrea nici așa, le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com și le explici situația, dându-le  adresa, numărul de telefon și numele și prenumele asociate contului.

Este cea mai scurtă cale de rezolvare, dacă nu îți funcționează o aplicație de la Orange!

Succes!

@Piciorea s-a rezolvat situatia?
 

arsradu
#StarMember

Sunt niste probleme zilele astea, cu siguranta. Si la mine au fost cateva chestii (ramanea in splash screen) sau nu afisa pagina de Sumar. Dar dupa ceva timp, s-a incarcat si m-a pus sa ma reloghez. Cred ca avea nevoie de o logare.

Ca solutie rapida:

Pentru Android: clear Data din setarile aplicatiei (Aplicatii > My Orange > stergere date)

Pentru iOS: dezinstalare/reinstalare.

Ar trebui sa rezolve problema.

La mine a mers si fara reinstalare. Dar e posibil, in alte situatii, sa ramana "agatat" pe undeva. 🙂

Client Orange

petru_iasi
Junior

Iintrare in cont de laptop sau mobil NU functioneaza

Am incercat sa intru in cont NU SE POATE de pe laptop sau mobil

am incercat numarul 0374300300 eroare toatala - robotul te plimba peste tot si NU rezolva

faceti ceva oameni buni de la orange, mai accesibil pentru oameni

Salutare!

Ce eroare ai primit? Teoretic, daca te-ai autentificat pentru Djingo, nu ar trebui sa ai probleme in vizualizarea contului MyOrange.

Salut Petru. Ai servicii de la OROC? Pentru eventuale probleme de accesare cont, îți recomand să verifici dacă te autentifici corect. Ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-ma-loghez-in-contul-meu-online-my-orange-fix-16249