la 19-12-2023 01:56 PM - editat ultima oară la 20-12-2023 09:17 AM de DanielaH
nu functioneza autentificarea pe my orange
la 19-12-2023 02:12 PM
Salut,
Android sau iOS? Teoretic ar trebui sa mearga totul ok. Posibil sa fie nevoie sa te reautentifici si sa-i ia un pic mai mult pana iti apare ecranul de login. La tine ce se intampla mai exact?
la 19-12-2023 03:00 PM
@petru_iasi: Problema este pe aplicație sau pe contul WEB? Este recurentă sau acum a apărut prima dată? Ai încercat diverse metode de recuperare ale contului? Poate necesită o altă metodă de logare: număr de telefon sau email, reset parolă etc.
la 19-12-2023 04:28 PM
Salutare!
Eventual, poți să faci o delogare/relogare din cont sau chiar să ștergi aplicația și s-o reinstalezi!
Sper să reușești!
Succes!
la 20-12-2023 08:49 AM
confirm si eu - aseara in jur de ora 20 nu "mergea" sa te loghezi de pe pagina web - acum functioneaza 🙂
la 20-12-2023 09:17 AM
@petru_iasi, funcționează și la tine? S-a rezolvat situația?
la 20-12-2023 10:55 PM
Nu mai merge aplicația!!!!
la 20-12-2023 11:12 PM
De cand nu mai merge? Incearca sa stergi intai cache-ul si datele din Aplicatii-Stocare. Daca nu merge asa, sterge aplicatia si reinstaleaz-o. Eventual, da si un restart la telefon. Esti client ORO sau OROC (fost Telekom)? Vezi sa te loghezi pe varianta ORO sau OROC, in functie de abonamentul tau.
la 20-12-2023 11:31 PM
Salut,
Ce anume nu merge? La mine pare sa fie ok.
la 21-12-2023 06:24 AM
Salutare!
Când mai pățesc și eu așa, o șterg și o reinstalez și apoi merge.
Dacă nu vrea nici așa, le scrii la adresa de email aplicatii@orange.com și le explici situația, dându-le adresa, numărul de telefon și numele și prenumele asociate contului.
Este cea mai scurtă cale de rezolvare, dacă nu îți funcționează o aplicație de la Orange!
Succes!
la 22-12-2023 10:53 AM
21-12-2023 09:46 AM - editat 21-12-2023 09:49 AM
Sunt niste probleme zilele astea, cu siguranta. Si la mine au fost cateva chestii (ramanea in splash screen) sau nu afisa pagina de Sumar. Dar dupa ceva timp, s-a incarcat si m-a pus sa ma reloghez. Cred ca avea nevoie de o logare.
Ca solutie rapida:
Pentru Android: clear Data din setarile aplicatiei (Aplicatii > My Orange > stergere date)
Pentru iOS: dezinstalare/reinstalare.
Ar trebui sa rezolve problema.
La mine a mers si fara reinstalare. Dar e posibil, in alte situatii, sa ramana "agatat" pe undeva. 🙂
la 05-03-2024 02:40 PM - editat ultima oară la 05-03-2024 02:56 PM de DanielaH
Iintrare in cont de laptop sau mobil NU functioneaza
Am incercat sa intru in cont NU SE POATE de pe laptop sau mobil
am incercat numarul 0374300300 eroare toatala - robotul te plimba peste tot si NU rezolva
faceti ceva oameni buni de la orange, mai accesibil pentru oameni
la 05-03-2024 02:45 PM
Salutare!
Ce eroare ai primit? Teoretic, daca te-ai autentificat pentru Djingo, nu ar trebui sa ai probleme in vizualizarea contului MyOrange.
la 05-03-2024 02:51 PM
Salut Petru. Ai servicii de la OROC? Pentru eventuale probleme de accesare cont, îți recomand să verifici dacă te autentifici corect. Ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-ma-loghez-in-contul-meu-online-my-orange-fix-16249
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor