la 20-05-2024 11:45 AM
Nu înțeleg de ce afișează aplicația două mesaje atât de diferite.
la 20-05-2024 02:26 PM
Salutare!
17 a fost vineri, urmat de doua zile de weekend, iar plata a fost facuta prin aplicatie externa.Ar trebui azi sau maine sa se actualizeze.
Recomandare: plateste direct in aplicatie cu cardul.
la 20-05-2024 11:49 AM
la 20-05-2024 11:51 AM
Când ai făcut plata? Și prin ce metoda? Adică în shop, magazin partener, direct din aplicație, sau la automate de plata..?
la 20-05-2024 11:52 AM
George BCR aplicație, scanare cod de bară, în data de 17. Dar nu vad de ce nu vede aplicația același lucru și arată diferite chestiunile
la 20-05-2024 11:55 AM
Pentru că datele se actualizează mai greu, mai ales daca ai făcut plata in cursul dupa-amiezei. Probabil în cursul zilei de astăzi se va regla situația.
la 20-05-2024 11:56 AM
Am făcut plata acum 3 zile imediat după ce am avut emisa factura cu codul de bare.
la 20-05-2024 11:58 AM
A fost weekendul și cel mai probabil astăzi se vor actualiza datele.
la 20-05-2024 02:26 PM
Salutare!
17 a fost vineri, urmat de doua zile de weekend, iar plata a fost facuta prin aplicatie externa.Ar trebui azi sau maine sa se actualizeze.
Recomandare: plateste direct in aplicatie cu cardul.
la 20-05-2024 04:12 PM
E nevoie de 5 zile sa ajungă banii din bcr în bcr??? My orange e făcut sa ușureze sau sa lungească procesul? Pentru ce mai emite plata cu cod de bare aplicația???
la 20-05-2024 04:33 PM
Este necesar un timp minim pentru ca extrasul de cont sa fie operat, chiar si de catre sistemul Orange. La cati clienti sunt, crezi ca opereaza o persoana, iar banca trimite la fiecare tranzactie notificare si asteapta confirmarea operarii? Extrasul de vineri se opereaza luni (deci 3 zile intarziere). Acel cod de bare este o optiune de plata in factura pentru cei care nu vor sa utilizeze o banca pentru plata facturilor.
Este irelevant daca suma transferata este in aceeasi banca. Conteaza momentul operarii platii in sistemul furnizorului. Procedurile bancare sunt simple: astazi se emite extrasul pentru ziua anterioara. Banca nu are de unde sa stie ce operatiuni mai sunt pe contul respectiv.
Sa mai spun ca Unicredit nu elibereaza extras de cont pentru zilele libere, chiar daca sunt operatiuni pe cont? Sa vezi ce frumos este atunci cand ma intreaba contabilitatea de ce nu am extras pe 01.01 sau in a doua zi de Paste, cand la restul bancilor, daca cer extras pentru zilele respective, primesc (chiar daca nu am operatiuni).
la 20-05-2024 12:33 PM
Salutare!
Probabil astăzi se va actualiza, dacă nu s-a făcut deja actualizarea. Peste weekend este mai greu!
Mă gândesc să nu fie totuși vreun bug, pentru că durează cam mult!
la 20-05-2024 11:49 AM
Salut! @Adriann77 , despre ce mesaje vorbești? Poți să ne dai mai multe detalii?
la 20-05-2024 11:49 AM
Am adăugat ss
la 21-05-2024 09:38 AM
@Adriann77, s-a rezolvat situația? S-au alocat banii?
la 21-05-2024 10:53 AM
Acum am verificat și apare achitată
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor