anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu îmi mai merge aplicația My Orange

Corina37
Începător
Nu îmi mai merge aplicația My Orange nu știu dc ma poate ajuta cineva???
6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember
Corina, bun venit in Comunitate!!! Nu esti singura, mai sunt topice pe subiectul asta. Incearca sa schimbi reteaua, sa treci de pe reteaua mobila pe un wifi sau invers. Daca nu e nici o schimbare, ștergi datele din Setări - Aplicații - Aplicații - My Orange - Stocare - Ștergeti datele. Eu asa am rezolvat pb. Daca nu e suficient, sterge aplicatia si reinstaleaz-o! A, si restarteaza telefonul!

Viocat
Senior certificat
De asemenea, sa te asiguri ca esti logata in aplicatie

DanielaH
Moderator
@Corina37, ne spui, te rog, ce anume nu funcționează? Poți accesa aplicația? Primești vreun mesaj de eroare? Te așteptăm cu mai multe detalii.

Bugnar_Tudor
Explorator entuziast
Bună Corina. Ai putea să o reinstalezi și să te reloghezi din nou. Ar putea fi o soluție.

mirceavleoanga
Junior entuziast
Este o problemă comună. Rezolvare: dezinstalare aplicație, restart telefon, reinstalare aplicație, restart telefon și logare în aplicație. Poți șterge și toate datele despre aplicație.

Pancetta
Angajat Orange
buna, la mine a functionat cu dezinstalare si reinstalare. succes!