MyOrange functioneaza aiurea

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-06-2020 10:54 PM
De ce nu se inregistreaza plata facturii in Myorange? Platesc factura in 23 a lunii in aplicatie si luna urmatoare imi apare tot in aplicatie, ca neachitata. Ce-i porcaria asta?
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-06-2020 11:51 PM
Salut! Bine ai venit în comunitate! Poate dura puțin până când se actualizează. Ai ultima variantă de aplicație instalată?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-06-2020 11:57 PM
@Feritorok: Ai confirmarea platii pe email? Cu siguranta... DA. Restul sunt chestiuni de timp care necesita rabdarea ta. Dar te asigur ca e ok desi nu se intampla peste noapte.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-06-2020 01:24 AM
Buna, si mie mi s-a intamplat sa imi apara ca neachitata la sumar. Daca intri la capitolul de facturi, o sa vezi ca apare achitata. Problema pare sa fie mai degraba prezenta in perioada facturarii. Nu stiu de ce, dar cred ca e un bug, ceva, al aplicatiei.
Nu am avut niciodata vreo problema, in sensul in care sa primesc mesaje cum ca nu am platit sau mai stiu eu ce. E doar un bug. Enervant, dar inofensiv.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-06-2020 02:39 PM
@Feritorok, ai mai verificat în aplicația MyOrange? S-a reactualizat plata facturii?
