anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

magazin online bataie de joc

XX1
Începător

Cum se face ca intru in ultimele 6 luni de contract si vreau sa achizitionez un telefon in rate, primesc mesaj de la Orange cu 1 zi in umra in care mi se zice ca: "Salut! Incepand de maine poti beneficia de cele mai bune preturi pentru smartphone-uri, disponibile in rate cu folosirea celor ... puncte Thank You acumulate, la prelungirea unui abonament din oferta curenta pe 2 ani. Descopera oferta: www.orange.ro/magazinonline              , insa cand intru la sectiunea Telefoane pe site conectat la contul meu MyOrange, imi spune ca "Contul tau nu indeplineste conditiile pentru cumpararea unui telefon cu plata in rate Orange. ". Cum vine asta daca Orange deja mi-a trimis mesaj ca pot lua in rate? Cum vine asta cand de la Orange Store/Shop mi se spune ca pot achitiona in rate? Cum vine ca daca sun la numarul de telefon 300 si intru in legatura cu un consultant orange de pe partea de Magazin Online, mi se zice ca pot achitiona un telefon in rate in 18 ianuarie adica in ultimele 3 luni de contract? Sa inteleg ca Orange trimite mesaje total aiurea inducand in eroare abonatii? Sa inteleg ca angajatii Orange Store si Orange Shop isi bat joc de abonati (nu trebuie sa raspundeti, am pus o intrebare retorica). 

 

 

6 Răspunsuri 6

GeorgianaD
Moderator

Salut, @XX1 ! Ai încercat să soliciți o ofertă și într-un magazin Orange? Dacă te-ar ajuta, găsești aici mai multe detalii referitoare la achiziția în rate https://www.orange.ro/help/vreau-sa-imi-cumpar-un-telefon-in-rate-ce-conditii-trebuie-sa-indeplinesc...

 

XX1
Începător

Buna ziua. Am solicitat oferta intr-un magazin fizic Orange ca sa vad daca mi se poate da telefon in rate in ultimele 6 luni de perioada contractuala si sa vad daca sunt mintit la 300 (mintit sau operatorul call center nu stie procedura si de ce munceste la Orange) insa eu nu am de ce sa iau din magazin fizic atata timp cat eu vreau sa cumpar de pe magazin online. 

Nu mi-ati raspuns deloc la ce am scris ci mi-ati aruncat un link standard. Stiu procedura pe care trebuie sa o indeplinesti ca sa iei un telefon insa relatiile clienti si magazinul online isi bat joc de clienti si zic ca se poate lua in ultimele 3 luni.

Pentru ce mi s-a mai trimis acel mesaj ? Ne mintim prin mesaje acum? Trebuie sa depun o cerere la ANPC din cauza ca intr-un mesaj trimis de Orange sunt mintit ca pot achitiona telefon in rate si dupa cand intru pe magazin online sa mi se zica ca nu? Sau ca un angajat magazin online si-a batut joc de mine cu raspunsurile pe care mi le-a dat? Eu din ce vad in acel mesaj trimis de Orange plus din apelul angajatului si ce scrie in magazin online, consider ca este o tactica mincinoasa

Salut, @XX1 ! Ne dorim să verificăm și noi situația descrisă, pentru asta, te rugăm să ne trimiți numărul pentru care ai vrut să achiziționezi telefon printr-un mesaj în privat. 

Blue12
Senior

Daca ai parcurs 18 luni din contractul actual, esti eligibil. De ce nu iti apare asta si in magazinul online, nu stiu. Daca suni la 300 si le spui sa iti prezinte ei telefoanele disponibile, poate s-ar putea sa il iei in rate pe cel care il doresti, prin prelungirea contractului si cu interventia consultantilor, asta daca se poate asa. Daca nu poti nicicum online, incearca in magazine fiindca ofertele sunt cam aceleasi

Da, am parcurs 18 luni si nici eu nu stiu de ce nu sunt eligibil, nu am avut intarzieri sau suspendari la plata ratelor sau a abonamentelor. La 300 am sunat ca sa fiu lamurit de ce nu imi apare in magazin online sa pot achizitiona. Eu nu vreau sa iau din magazine fizice sau de la 300 din cauza ca ofertele difera plus pe magazin online, ai cum le numesc ei "reduceri" de 100/150 euro

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu te sfătuiesc să depui o sesizare scrisă, nu doar să suni, pentru că la sesizări răspund persoane care analizează mai atent ceea ce se întâmplă.

Dacă ești client Orange Romania, poți depune sesizarea de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Eu iau de fiecare dată la 18 luni telefon, pe cel puțin unul dintre abonamente!

Baftă!