la 02-12-2022 05:23 PM - editat ultima oară la 05-12-2022 10:51 AM de DanielaH
De curând mi am schimbat telefonul cu un Samsung A33, mă pot loga în aplicația My Orange, dar nu revăd niciun detaliu, pagina doar se încarcă la nesfârșit fără sa apară vreun detaliu. Care poate fi cauza?
la 02-12-2022 05:32 PM
Buna Larisa,
Cel mai probabil bug. Mai ai telefonul vechi. Inca functioneaza pe telefonul vechi?
02-12-2022 06:16 PM - editat 02-12-2022 06:17 PM
Salut!
Și eu cred tot că e vorba de vreun bug. Încearcă să o dezinstalezi/ reinstalezi și poate se rezolvă. Încearcă să intri și pe versiunea laptop/ desktop și poate reușești!
Baftă!
05-12-2022 07:10 AM - editat 05-12-2022 08:34 AM
la 05-12-2022 07:11 AM
Ai încercat și din varianta web, de pe laptop/ desktop?
la 06-12-2022 09:43 AM
@larisa2002, s-a rezolvat problema cu aplicația? Funcționează?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor