la 26-09-2025 10:11 PM
Este asociat un numar de telefon foarte vechi, si nu mai este in functiune de foarte mult timp, si nu inteleg de ce nu imi trimite cod pe numarul cu abonament si imi trimite pe acel numar, unde il pot schimba sau ce pot face? Pe aplicatie imi pare un - la numar la date persoane, si nu il pot schimba.
la 26-09-2025 10:34 PM
Salutare!
Numărul poate fi schimbat atât din aplicație my orange cât și din my Orange varianta browser.
Ce eroare îți apare?
la 26-09-2025 10:34 PM
Salutare!
Numărul poate fi schimbat atât din aplicație my orange cât și din my Orange varianta browser.
Ce eroare îți apare?
la 29-09-2025 11:31 AM
Editam numarul de telefon de pe aplicatie, iar dupa ce dadeam continua, aveam infinity loop, aparent s-a schimbat fara sa imi confirme sau ceva anume. Dar multumesc.
la 27-09-2025 05:18 AM
Salutare!
Detalii despre numărul asociat contului My Orange poți vedea aici.
Sper să-ți fie de folos!
Baftă!
la 29-09-2025 09:57 AM
@lexugod, ai reușit să schimbi numărul de telefon în aplicație? S-a rezolvat situația?
la 29-09-2025 11:31 AM
Da, s-a rezolvat ! multumesc frumos.
la 29-09-2025 11:43 AM
Super, mă bucur! Mulțumim și noi pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
Iar dacă te-au ajutat răspunsurile primite mai sus, îl poți marca pe cel mai bun ca soluție pentru a fi util și altor membri.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor