Imposibilitate schimbare adresa de mail asociata contului Orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2025 11:43 AM
Încerc să-mi schimb adresa de mail asociata contului în urma atacului recent, deoarece mi-au fost compromise datele și nu pot. Link-ul primit în mail îmi zice ca pagina e invalida și sa contactez CC. Eu numa gândeam ca atât de praf a ajuns platforma voastră. Cum se poate asa ceva?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2025 12:28 PM
Salut!
Este vorba despre contul My Orange? Ai încercat să accesezi link-ul și dintr-un alt browser sau în modul incognito?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
28-02-2025 12:30 PM - editat 28-02-2025 12:35 PM
Salut,
Ai incercat schimbarea adresei din aplicația my Orange.
My Orange - altele - setări -date personale
Am testat și a funcționat în cazul meu
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2025 12:44 PM
Vă mulțumesc pentru răspunsuri. Am încercat și din site și din aplicație. Același rezultat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2025 01:08 PM
Am solicitat ștergerea contului din aplicație. O sa încerc să-mi refac contul cu noul email când se va procesa ștergerea.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 28-02-2025 01:25 PM
Doar o singură mențiune - ștergerea contului My Orange va face imposibilă logarea ulterioară în Comunitate.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
28-02-2025 01:26 PM - editat 28-02-2025 08:44 PM
Operațiunea de stergere a contului se realizeaza in maxim 24 ore (de obicei durează doar câteva ore).
Au fost situații (mai rar) in care nu sa realizat ștergerea in cele 24 de ore și atunci va trebui să apelezi la serviciul clienți (chat/telefonic).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2025 11:33 AM
@OrangeCustomer, s-a rezolvat situația cu contul? Ai reușit să schimi adresa de e-mail asociată?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-03-2025 11:58 AM
Bună dimineața, @DanielaH . Am reușit să-mi schimb adresa de mail prin solicitarea de a șterge contul Orange și crearea unuia nou.
