anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori de afișare în My Orange

TheSpecialist
Maestru
Am observat de ceva timp câteva probleme cu aplicația My Orange.
Exista o discrepanta între Cronosul din aplicație și cel obținut prin SelfCare, în sensul ca în My Orange nu îmi arata cât mai am din internetul din Family.
Astăzi am observat ca aparent nu e plătită factura, deși am făcut plata prin Orange Money la timp.
Voi aveți probleme de genul asta!?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@The Special List - mulțumim pentru sesizare! Am verificat și, într-adevăr, în acest moment aplicația My Orange nu afișează resursele din pachetul Family. Această situație este cunoscută și putem confirma că există deja în lucru o dezvoltare a aplicației care va rezolva acest neajuns.

Vizualizare soluţie în postul original

41 Răspunsuri 41

Miha_Z
#StarMember
Nu am intampinat astfel de probleme. M-am uitat si acum sa vad daca sunt la fel cele 2 Cronus-uri si corespund. Poate a fost o problema cu actualizarea datelor dintre cele aplicatii.

TheSpecialist
Maestru
La mine problema cu Cronosul persista de câteva zile bune. Nu știu exact de când e, eu am observat recent.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Mai apar în cont din când în când erori. Așteaptă să se actualizeze și va fi ok.

Miha_Z
#StarMember
Parerea mea este ca daca problema persista si esti un caz izolat sa suni la 300 si sa intri in legatura cu un operator pentru a le aduce la cunostinta. Ca sa intri direct in legatura cu ei dupa ce apelezi 300 formezi 520 si astfel nu mai ratacesti prin meniul stufos.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Și mie mi s-a intamplat să-mi mai apară că am datorii, de mai multe ori. Mai de fiecare dată sunam la 300 și mi se spunea că încă nu s-a actualizat contul. Pentru liniștea sufletească, e bine să suni la ei.

TheSpecialist
Maestru
@Mihai Z din fericire am scăpat de meniul stufos de luni bune, când sun la 300 intru direct în legătură cu un operator. @Vio73 nu îmi pun problema ca nu s-a înregistrat plata, doar semnalam probleme cu aplicația în sine, ea e problema sigur.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Aia spuneam și eu, că mai dă rateuri.

Razvan
#StarMember
Când plăteam online prin aplicația contul meu pe web, dura câteva zile pana se actualiza plata, dar nu îmi făceam probleme, știam ca e totul în regula și se va aloca în câteva zile bani și în aplicație. Momentan in my Orange, plata facturii se aloca instantaneu.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
De regulă, durează cam două zile până se actualizează câte odată.

TheSpecialist
Maestru
O sa urmăresc sa vad cum evoluează lucrurile.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Sigur se va actualiza.

Ascary
Campion certificat
Părerea mea este că ar trebui să îți reinstalezi aplicația. În ultimul timp și mie îmi dă un loading permanent când deschid aplicația. Ar trebui sa o reinstalez și eu.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
E și asta o variantă de luat în calcul.

TheSpecialist
Maestru
@Ascary nu cred ca are nicio treaba cu reinstalarea aplicației. Are update-ul la zi, dacă era se rezolva după update. În rest, nu sunt probleme, se mișcă bine, nu are lag-uri.