31-10-2025 12:40 AM - editat 31-10-2025 12:41 AM
Ii mai apare cuiva asa? Nu pot accesa aplicatia de doua zile deja.
la 31-10-2025 01:59 AM
Nick, incearca sa o actualizezi. Daca nu se rezolva nici asa, dezinstalezi si reinstalezi aplicatia si restartezi telefonul.
31-10-2025 04:39 AM - editat 31-10-2025 04:46 AM
Încearcă să ștergi memoria cache a telefonului, apoi repornește-l.
Android: mergi la Setări → Aplicații → My Orange → Stocare, apoi apasă pe Șterge memoria cache și Șterge datele. După aceea, redeschide aplicația și autentifică-te din nou.
iPhone: reinstalează aplicația și restarteaza telefonul.
Testeaza si accesul contul My Orange din browser pentru a fi sigur dacă problema este din aplicatie.
la 31-10-2025 05:20 AM
Salutare!
Încearcă să ștergi cache și / sau să folosești aplicația de pe web, pe laptop/ desktop!
Baftă!
la 04-11-2025 09:47 AM
@Nick_1627, s-a rezolvat situația cu aplicația? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus?
la 04-11-2025 12:32 PM
Cred ca se lucrează la aplicație.
la 12-11-2025 07:03 PM
la 14-11-2025 11:26 AM
la 21-11-2025 09:17 AM
Buna ziua,
Deja nu functioneaza de 3 saptamani. In 3 zile trebuie sa platesc factura si nu am cum. Cand se rezolva aceasta problema?
la 21-11-2025 09:19 AM
Mentionez ca e vorba de contul de My Orange fix care nu merge nici din aplicatie, nici din browser de pe desktop, de 3 saptamani incoace.
la 21-11-2025 05:29 PM
S-ar putea sa nu mai meargă pt că se unesc cele 2 entități: ORO și OROC. Încearcă să te loghezi în My Orange, nu în Fix.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor