anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu imi accepta numarul in aplicație

Alina36
Începător

Cand incerc sa introduc numarul nu merge si imi apare "A apărut o problema ,te rugam sa încerci din nou"

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

@Alina36: Bun venit în Comunitate. Posibil să fie o problemă de moment,  deci îți recomand să reîncerci. Ce tip de număr ai: prepay sau abonament ? Un topic similar regăsești aici. Te așteptăm cu actualizări ale situației.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Verifică mai întâi să fii administratorul contului.

Urmăreste cu atenție pașii de aici. , atât pe primul, cât și pe al doilea .

Baftă!

 

Florin011
Junior

Buna,

Încearcă și din varianta browser sa accesezi contul my Orange.

Setări cont - administrare numere și verifică aici ce numere ai asociate (daca sa produs o eroare și apare, sterge numărul și adaugă numărul din nou)

Spor!

Anca07
#StarMember

Buna @Alina36

Ai reusit sa adaugi numarul de telefon in aplicatia My Orange? Daca da, te-au ajutat raspunsurile primite aici?

Zi cu soare!☀️