la 05-06-2023 03:54 PM - editat ultima oară la 06-06-2023 08:55 AM de DanielaH
De ce îmi apare acest mesaj când doresc sa îmi modific abonamentul meu și nu mi -l pot modifica din aplicația my Orange. Eu.nu am făcut nicio modificare în toți acești ani . Mulțumesc. Și cui mă pot adresa dacă vreau sa îmi schimb abonamentul. Trebuie musai sa sun la 300 ? Din aplicația Orange nu merge ?
la 05-06-2023 05:34 PM
Mesajul spune ca cererea ta e in curs de procesare, nu ca nu ti-l poti modifica. Trebuie doar sa ai un pic de rabdare, probabil ca merge mai greu azi, fiind o zi libera. Ce abonament ai acum si ce abonament iti doresti? De cand nu ai mai facut modificari la abonament?
la 05-06-2023 05:38 PM
@andreiagafitei: Apare astfel pentru că a fost modificat tipul de abonament sau opțiuni aferente acestuia. Poate a fost o simulare pentru tine, însă Orange a tratat-o ca o solicitare reală. Poți clarifica misterul DOAR cu un apel la 300 sau altă formă de contact.
Fiind online, poți renunța la orice modificare de contract în termen de 14 zile. Succes.
la 05-06-2023 06:32 PM
Salutare!
Din păcate, da, trebuie să suni, pentru că este în curs de procesare modificarea și cine știe, dacă ai făcut vreo simulare, să nu te trezești cu ceva nedorit. Sigur, poate fi și vreo eroare, dar cel mai bine este să te lămurești la modul concret.
Baftă!
la 07-06-2023 11:17 AM
@andreiagafitei, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor