la 09-11-2023 10:48 PM
Salut! Am un număr de PrePay înregistrat în aplicația My Orange și doresc să îl șterg. Cum procedez? Nu găsesc în aplicație nicio soluție în acest sens.
10-11-2023 07:05 AM - editat 10-11-2023 09:13 AM
Vad ca in aplicatia My Orange e un pic diferit flow-ul, asa ca o sa-l trec si eu aici, in caz ca te ajuta.
Altele > Alege Serviciu > click pe rotita din dreptul numarului > Sterge Profil.
De asemenea, pentru My Orange web, am gasit si pagina asta care descrie fluxul de stergere al unui profil din versiunea de desktop/PC.
Una dintre cele doua ar trebui sa mearga. 😄 Daca nu chiar amandoua.
Sa ne spui daca ai reusit cumva.
10-11-2023 06:13 AM - editat 10-11-2023 11:00 AM
Salutare!
Ai aici un topic ajutător:
Doar de pe desktop merge!
Baftă!
10-11-2023 07:05 AM - editat 10-11-2023 09:13 AM
Vad ca in aplicatia My Orange e un pic diferit flow-ul, asa ca o sa-l trec si eu aici, in caz ca te ajuta.
Altele > Alege Serviciu > click pe rotita din dreptul numarului > Sterge Profil.
De asemenea, pentru My Orange web, am gasit si pagina asta care descrie fluxul de stergere al unui profil din versiunea de desktop/PC.
Una dintre cele doua ar trebui sa mearga. 😄 Daca nu chiar amandoua.
Sa ne spui daca ai reusit cumva.
la 10-11-2023 07:09 AM
Va trebui să încerc varianta desktop. Pe telefon în dreptul nr de PrePay nu am decât o bifa, iar mai jos pt numerele de abonamente am o rotita de pa care pot să șterg întreg profilul.
la 10-11-2023 07:17 AM
Daca acela e nr principal, e posibil sa nu te lase sa il stergi. Acel profil este practic nr de telefon. Nu mi-e foarte clar de ce l-au denumit asa, dar in cazul serviciilor de voce (by the way, vezi sa fii pe tab-ul de Voce in app), asta face. Sterge numarul respectiv.
Dar in cazul tau cred ca acel prepay e principal si posibil din cauza asta sa nu te lase.
Eu nu am niciun numar principal. Contul e facut pe adresa de mail, si pot sterge orice numar/profil de pe cont cu pasii de care iti ziceam mai sus.
la 10-11-2023 07:25 AM
Pot să fac switch, să mut bifa pe numărul meu (aparent făcându-l nr principal) și atunci rotita se duce în dreptul nr de PrePay. Cumva aplicația a împărțit numerele în două secțiuni: PrePay si abonamente. Dar la fel, când dau ștergere, îmi spune ca va șterge tot profilul și mi se pare exprimarea cam neclară. Nu aș merge mai departe sa nu fac vreo prostie.
10-11-2023 07:34 AM - editat 10-11-2023 07:35 AM
As you wish. Eu am testat deja partea asta si iti pot confirma ca tot ceea ce sterge este numarul pe care esti in momentul respectiv. Exprimarea are nevoie de clarificari, intr-adevar. Si acel pop-up de confirmare nu ajuta prea mult in sensul asta. Dar functionalitatea e corecta.
Si da, daca ai reusit sa muti bifa pe alt numar, acum nu trebuie decat sa-l elimini pe cel de prepay.
la 10-11-2023 09:10 AM
Se va ”șterge întreg profilul” aferent acelui număr. Nu moți să ștergi un profil doar parțial. Contul rămâne același, mai puțin cu acel număr al cărui profil a fost șters.
10-11-2023 07:43 AM - editat 10-11-2023 07:44 AM
Vad ca si la readaugarea numarului apare "pachetul tau mobil a fost adaugat cu succes". Poate la abonati acel "pachet" e mai complet decat un simplu numar de telefon. Dar asta e mesajul, cu el defilam. La fel si cu "profilul", suna ca si cand vei sterge tot contul My Orange. :)) Dar nu e cazul. Believe me, I know... Am experienta cu asta. :))
10-11-2023 08:16 AM - editat 10-11-2023 08:16 AM
Ok. M-ai convins, merg pe încredere 😆
Oricum, just for fun, o să testez și varianta desktop.
la 10-11-2023 09:07 AM
Sigur ca da. Rezultatul ar trebui sa fie identic. 🙂
la 10-11-2023 08:24 AM
@TheSpecialist: Poți accesa fără griji numărul pe care dorești să-l ștergi, și se va șterge profilul aferent acelui PPY, nu alte numere.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor