anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Bonusul nu a putut fi activat.

Daniela_16
Începător
Primesc întotdeauna mesajul "Bonusul nu a putut fi activat" atunci când doresc sa activez bonusul de 100GB internet.
Menționez că nu am un abonament cu internet nelimitat și nici ziua mea a fost tocmai în iunie. Mă poate ajuta cineva?
2 Răspunsuri 2

DanielaH
Moderator
Daniela, bun venit în Comunitate! Voi verifica mâine situația ta cu colegii noștri și voi reveni. Ți-am trimis un mesaj privat pe e-mail și aștept răspunsul tău.

FaraUnID
Campion certificat
@Daniela_16 M-am lovit si eu de aceeasi problema (care pare a fi de la ei), dar intre timp si-a revenit din propria initiativa. Daca nu este ceva urgent, pur si simplu incearca sa activezi acel bonus ceva mai tarziu poate chiar maine.