la 04-04-2023 06:50 PM - editat ultima oară la 05-04-2023 08:21 AM de DanielaH
Bună seara! Am și eu o întrebare la dvs. Am revenit cu o portare înapoi in rețeaua Orange si am instalat aplicația My Orange, iar la secțiunea consum îmi dă următorul mesaj: Momentan nu există nici o informație disponibilă.
la 04-04-2023 07:07 PM
Bitisor, bun venit in Comunitate!!!
Daca portarea s-a facut recent, da, e firesc sa nu existe nici o informatie disponibila in Cronos. Asa se intampla si cand treci de la un abonament la altul, vreo 48-72 de ore nu ai acces la nici o informatie din Cronos, pana se "aseaza apele" in cont. Si scrie la "Detalii consum" ca se afiseaza cu o intarziere de 48 sau 72 de ore.
la 04-04-2023 07:03 PM
Salut,
Cand s-a finalizat portarea? E posibil sa nu fie inca actualizate informatiile.
la 05-04-2023 01:20 AM
Mulțumesc pentru răspuns!
la 04-04-2023 07:07 PM
Bitisor, bun venit in Comunitate!!!
Daca portarea s-a facut recent, da, e firesc sa nu existe nici o informatie disponibila in Cronos. Asa se intampla si cand treci de la un abonament la altul, vreo 48-72 de ore nu ai acces la nici o informatie din Cronos, pana se "aseaza apele" in cont. Si scrie la "Detalii consum" ca se afiseaza cu o intarziere de 48 sau 72 de ore.
la 05-04-2023 01:20 AM
Mulțumesc!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor