anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare cont Netflix fraudulos din My Orange

Razvan
#StarMember
Se pare că acu ceva timp, unele conturi My Orange au fost hacuite/sparte și mai mulți abonați au fost premiați cu opțiuni Netflix de care nu au știut și a venit data scadenței. Verificați contul My Orange sa nu aveți și voi cont Netflix activat. Cunoașteți astfel de cazuri? De exemplu.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Vă asigurăm că o eventuală accesare a conturilor nu a fost/ nu este realizată în urma unor probleme de securitate ale sistemelor Orange. Pentru cazurile menționate de Razvan în postare, recomandarea colegilor noștri este să verificați facturile detaliate pentru informații legate de activarea opțiunilor, dezactivarea Netflix-ului din cont și, bineînțeles, păstrarea măsurilor de siguranță (modificarea parolei la contul My Orange, a adresei de e-mail, stabilirea unor parole sigure și diferite pentru fiecare cont în parte).

Vizualizare soluţie în postul original

70 Răspunsuri 70

Razvan
#StarMember
M-am uitat pe factura mea și la costuri suplimentare, inclusiv abonamentul netflix este trecut cu tva, reprezinta 3 abonamente net flix, în valoare de 8 euro/buc. In cazul colegului de mai sus, compensarea da către Orange a fost realizată în mod corect.

anf_k
Junior
Dupa ce am platit luna trecuta un abonament netflix in speranta ca luna asta il vor deconta (ca asa am fost indrumat de serviciul clienti), SURPRIZA, luna asta mi-a venit din nou pe factura o noua luna de netflix. Luna asta a venit pe minus (aproximativ toata suma per o luna), dar cel de pe luna trecuta mi-a ramas asa. CUM E POSIBIL ca dupa ce i-am anuntat ca a fost activat fraudulos, sa-mi vina pe factura inca o luna de abonament netflix? In conditiile in care luna trecuta cand am intrat in cont nu aveam nici o optiune posibila de dezactivare/activare netflix, iar luna asta imi apare ca este dezactivat. O sa mai incerc sa vorbesc din nou la serviciul clienti si daca nu primesc o rezolvare o sa sun la OPC. Nu e vorba de bani, ca nu e o avere, e vorba de principiu. Cand faci o greseala (i.e. ti-au fost compromise sistemele) si ai fost prins, ti-o asumi si o corectezi/diminuezi, nu incerci sa o arunci la altii (i.e. la clienti). Urat din partea voastra Orange, credeam ca sunteti mai seriosi. Sau o fi oare pentru ca noi suntem romani si cu noi merge? Sunt curios daca cu clientii din alte state pe unde mai activati va comportati la fel.

anf_k
Junior
Raspunsul meu precedent a fost destul de emotiv recunosc. Am fost foarte enervat cand am vazut din nou netflix pe factura. Am sunat la serviciul clienti si m-au asigurat ca voi primi si luna viitoare o reducere la factura si mi-au promis ca nu va mai aparea o noua plata catre netflix. Vom vedea, sper ca se va rezolva.

Jay
Campion certificat
@anf_k, oameni suntem, mai gresim, ne mai enervam.. toti reactionam la fel, cand vedem pe factura ceva ce n-am cerut.. Important e sa se rezolve.. 🙂

Ascary
Campion certificat
@anf intre timp te uiti la Netflix gratis atata vreme cat Orange iti returneaza banii. Hai ca nu-i chiar asa de rau :))

anf_k
Junior
@Ascary, nu pot accesa acel cont activat fraudulos, nu știu parola. Și în plus eu am de mai mulți ani cont Netflix personal, nu îmi mai trebuia altul.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
E destul de neplăcut, oricum! Dar din păcate, pot apărea și breșe din astea de securitate în sistemele lor.

stef1976
Începător
Buna ziua si eu am prins neplacutul bonus de a avea 2 servicii Netflix pe factura Orange. Dupa convorbire cu un operator Orange acesta a confirmat o problema si mi-a amanat plata pana la urmatoarea data de facturare (in vedere regularizarii in factura urmatoare). Luand in considerarere acest lucru am platit parte de factura pe care o datoram si am asteptat linisti rezolvarea. Din nefericire o a aparut noua eroare "din motive tehnice" si nu s-a procesat corect amanarea platii si m-am trezit siu cu serviciile suspendate. Asa ca ce fortat de inprejurari am platit si restul facturii am intrat din nou contact cu un operator Orange pentru confirmarea platii si ridicarea suspendarii si uite asa in lumina ultimelor intamplari stau si ma intreb daca situatia se va rezolva (mai am zece zile pana la urmatoarea factura si om vedea daca va fi bine). Partea proasta e ca in MyOrange vad ca au fost activate 2 conturi Netflix - dar nu exista detalii cum ar fi adresele de e-mail asociate conturilor.

Corina_4
Începător
@stef1976 trebuie sa existe ceva optiune in MyOrange acolo unde vezi cele 2 abonamente active Netflix prin care sa selectezi "am uitat parola" / "reset password" a contului Netflix si in felul acesta sa poti vedea adresa de email folosita fraudulos, iar apoi sa suni direct la Netflix Romania si sa blochezi acele adrese de email. In cazul meu, adresele de email folosite erau foarte ciudate, cifre si litere fara nici un sens iar la final @yahoo.com, neavand nici o legatura cu adresa de email din contul MyOrange.

stef1976
Începător
Am incercat in acest mod dar faptul ca eram deja conectat la un cont netflix ma loga automat la contul folosit anterior. Am reusit dupa decontare de la contul utilizat sa vad adresele de Netflix utilizate fraudulos. Avand aceste adrese am sunat la Netflix si un operator a sters conturile instantaneu. In acest moment dupa interactiunea cu operatorul Netflix si in MyAccount apare plata dezactivata pe conturile cu problema (initial am incercat dezactivarea din contul orange si de 2 saptamanai era operatiune in procesare). Problema ramane ca daca eu am anuntat la Orange de mai bine de 2 saptamani aceasta problema, pe care operatorul Orange a recunoscut-o telefonic, de ce nu au facut nimic in aceasta privinta.

Corina_4
Începător
Va dura in jur de o luna, doua pana se rezolva efectiv situatia si din partea Orange. Eu am asteptat dupa ei prima luna si cand am vazut ca dupa suspendarea din contul MyOrange tot imi apare ca si activ abonamentul Netflix, am sunat direct la Netflix Romania, s-a dezactivat plata iar de atunci nu am mai avut problema asta. Intre timp si cei de la Orange au emis un credit pentru sumele de abonament fraudate, si in final s-a reglat totul. Trebuie doar sa ai rabdare de fier si sa insisti la Orange cu primirea creditului pe urmatoarea factura.