la 11-11-2024 12:45 AM
Buna seara!
Cum șterg un cont Prepay/cont email, întrucât cartela nu o mai am?
Mulțumesc!
11-11-2024 04:56 AM - editat 11-11-2024 08:11 AM
Buna,
Ștergerea contului se poate face din aplicația mobila my Orange sau prin contactarea serviciului clienți (telefonic sau prin chat):
1. Din aplicația my Orange:
My Orange - altele - setări - ștergere cont (va trebui sa confirmi de 2 ori acest lucru)
După confirmare vei primi un mail, in maxim 24h, in care vei fi notificat cu privire la ștergerea contului.
2. Prin apel telefonic la numărul 300 (solicitand închiderea contului către un operator).
3. Prin intermediul chatului (solicitand închiderea contului unui operator)
Odată șters contul nu vei mai avea acces cu datele de logare ale contului la Orange tv go, in comunitate (daca te-ai logat cu acest cont).
Se vor pierde punctele aferente campaniei pinata câștigate în contul șters.
"Dupa stergerea contului, nu vei mai putea:
- sa vezi numerele de telefon si datele
personale
- sa platesti factura rapid
- sa activezi online serviciul de roaming
- sa ai acces la facturile detaliate
- sa te bucuri de beneficii in Pinata Party si alte
campanii cu oferte speciale
- sa ai beneficii din Pinata Party si alte
campanii cu oferte speciale
- sa utilizezi contul pentru acces in aplicatiile
Orange TV Go, YOXO sau Orange Cloud"
O zi frumoasa!
la 11-11-2024 01:10 AM
Daca vrei sa stergi contul de My Orange, ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-se-poate-terge-contul-online-113?srsltid=AfmBOop1gVvwu0FMmHZ69okwl7eX...
Banuiesc ca prepayul e de la ORO, asa ca "ștergerea unui cont My Orange se poate face dacă ne trimiți solicitarea ta din secțiunea Contact
Important: ștergerea contului My Orange se poate face doar la solicitarea titularului de cont."
11-11-2024 04:56 AM - editat 11-11-2024 08:11 AM
Buna,
Ștergerea contului se poate face din aplicația mobila my Orange sau prin contactarea serviciului clienți (telefonic sau prin chat):
1. Din aplicația my Orange:
My Orange - altele - setări - ștergere cont (va trebui sa confirmi de 2 ori acest lucru)
După confirmare vei primi un mail, in maxim 24h, in care vei fi notificat cu privire la ștergerea contului.
2. Prin apel telefonic la numărul 300 (solicitand închiderea contului către un operator).
3. Prin intermediul chatului (solicitand închiderea contului unui operator)
Odată șters contul nu vei mai avea acces cu datele de logare ale contului la Orange tv go, in comunitate (daca te-ai logat cu acest cont).
Se vor pierde punctele aferente campaniei pinata câștigate în contul șters.
"Dupa stergerea contului, nu vei mai putea:
- sa vezi numerele de telefon si datele
personale
- sa platesti factura rapid
- sa activezi online serviciul de roaming
- sa ai acces la facturile detaliate
- sa te bucuri de beneficii in Pinata Party si alte
campanii cu oferte speciale
- sa ai beneficii din Pinata Party si alte
campanii cu oferte speciale
- sa utilizezi contul pentru acces in aplicatiile
Orange TV Go, YOXO sau Orange Cloud"
O zi frumoasa!
la 11-11-2024 08:12 AM
Bună dimineața @ramscher. Doar o clarificare: contul mai are alte numere sau abonamente asociate? Pentru că, în acest caz, în ”MyOrange ai la ”Setări cont” / secțiunea ”Administrare numere”. Alegi Prepay-ul în cauză și selectezi ”Elimină profilul din cont”. Dacă vei șterge întreg contul, vei șterge toate numerele asociate contului.
la 11-11-2024 11:19 AM
@ramscher, ai reușit să ștergi contul? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor