la 20-09-2025 08:33 AM - editat ultima oară la 20-09-2025 09:01 AM de DanielaH
Azi 20-09-2025 am primit un mesaj SMS la ora 03:01 de la acest număr 3808, informându-mă de faptul că nu mai am acces la serviciul Vaia, spunândumi că am fost reziliat. Menționez faptul că eu sunt pe o cartelă prepay.
Indignarea mea este că nu am solicitat never ever un asemenea abonament și primesc asemenea mesaje de la toți idioții care au acces la butoane, De ce !?
Încetați cu tâmpeniile, luați măsuri cei care aveți autoritate față de angajații voștri nu-i mai lăsați de capul lor, rezolvați aceste probleme ale oamenilor simpli.
Din cauza aceasta primiți atâta hate de la noi că nu vă faceți treaba.
la 20-09-2025 09:18 AM
Salutare!
Atâta timp cât te-ai dezabonat, e foarte bine. Oricum, problema era pe abonamente, unde exista pericolul să ți se adauge costuri.
Baftă!
la 20-09-2025 04:00 PM
Nu e vina celor de la Orange. Acele mesaje sunt automate, transmise din sistem, nu o face nimeni manual, ca sa te deranjeze pe tine. Probabil ca numarul tau, inainte de a-l avea tu, a fost un abonament, iar cel care l-a avut, era abonat la acel serviciu.
Daca erai anuntat ca ai fost abonat fara vointa ta, iti intelegeam supararea, dar așa, poți fi, daca nu mulțumit, măcar indiferent. Oricum, ar trebui sa fii mai atent la limbaj!
20-09-2025 04:55 PM - editat 20-09-2025 04:57 PM
Multi nu înțeleg că aceste mesaje reprezintă un factor de stres pentru utilizator. În anumite cazuri, pierdere de timp cu dezabonare de la un serviciu la care nu sa cerut accesul. Personal, consider că a fost o eroare umană (sistemul fiind operat tot de oameni).
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor