- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-01-2024 09:43 AM
Incerc sa îmi schimb adresa de mail, dar primesc mesaj că noua adresa este deja înregistrată. Daca incerc sa recuperez aceasta noua adresa de mail primesc mesaj că nu este niciun cont asociat cu ea.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-01-2024 10:05 AM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-01-2024 10:05 AM
@IvanDenisovici: Bun venit în Comunitatea Orange. Ce încerci să recuperezi: datele contului MyOrange sau ale contului de email? Acestea sunt două conturi diferite. Ai încercat accesarea de pe forma de desktop/laptop aferentă MyOrange? Adică nu din aplicația MyOrange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-01-2024 10:05 AM
Ce modalitate ai folosit?
https://www.orange.ro/help/pot-sa-schimb-adresa-de-email-asociata-contului-meu-16488
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2024 01:03 PM
@IvanDenisovici, ai reușit să schimbi adresa de e-mail? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2024 01:08 PM
Nu pot schimba adresa de mail actuala cu o adresă de mail folosita in trecut pentru că aceasta din urmă este trecută ca inactivă și doar prin apel la 300 se poate modifica.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2024 01:18 PM
Cum este trecută adresa de email ca ”inactivă”? Și cum ți-a modificat Orange adresa de email transformând-o într-o adresă de email inactivă? Aceste două aspecte trebuie clarificate, pentru că Orange nu are influență asupra propriei tale adrese de email.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2024 01:21 PM
A postat MCostel un link mai sus "revenirea la adresa de e-mail inițială nu este posibilă: adresa de e-mail respectivă rămâne asociată contului, dar este în stare inactivă."

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-01-2024 01:34 PM
Pentru clarificare: 1. Poți folosi ce adresă vrei, iar contul de email nu are legătură cu Orange, ci cu provider-ul contului de email (gmail, yahoo, sau alt cont de email, fie el și privat). 2. Dacă vrei deblocarea unor credențiale vechi utilizate anterior, DA, atunci e necesar să apelezi la Serviciul Clienți. Cauza? E nevoie de confirmări suplimentare pentru a reveni la ceva anterior. Altfel, oricine ți-ar cunoaște datele anterioare de conectare ar putea solicita revenirea la acestea din urmă, ceea ce nu e tocmai OK.
