la 31-08-2025 10:40 PM - editat ultima oară la 29-09-2025 08:07 AM de DanielaH
Salut comunitate,
pe 25 August 2025 am platit factura de 170.22 lei si am primit sms pe 26 August ca mi s-au alocat 5.45 puncte Orange Thank You, insa cand ma duc la Beneficii nu vad puntele respective alocate la total.
De asemenea am incarcat 2 cartele Prepay cu cate 6 euro pe 25 August, insa la fel nu mi s-au alocat cele 40 de puncte Orange Thank You la totalul de la sectiounea Beneficii.
@DanielaH Oare este un bug in momentul de fata in aplicatia Orange?
la 11-11-2025 10:55 AM
Salut , am pățit și eu de multe ori asta! De fiecare dată am rămas cu ele pierdute dar convins de cei de la Orange ca deja s-au acordat sau se vor acorda la emiterea facturii următoare! Am făcut și screenshot-uri cu situația punctelor înainte de plată și după plată însă în cazul meu toți au ridicat din umeri ! Se întâmplă destul de frecvent acest lucru dar având în vedere ca nu e o obligație de a se oferi puncte nu prea ai ce să faci ! Mi-aș dori ca pe viitor orange să regândească acest sistem de fidelizare mai ales am observat în ultimul timp o dispariție a cartelelor preplătite orange !
la 17-09-2025 09:20 AM
Atat pe factura emisa in august, cat si pe cea emisa in septembrie, nr tau de puncte a ramas acelasi?
la 26-09-2025 03:16 PM
@nicolae1988, poți verifica, te rog, dacă situația a fost remediată? Mulțumesc.
la 27-09-2025 11:19 PM
@DanielaH da, vad ca s-a remediat.
Multumesc frumos de ajutor!
la 29-09-2025 08:06 AM
Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm.
O saptămână frumoasă!
la 20-12-2025 01:55 PM
Salut @DanielaH ,
se pare ca acest bug apare din nou, nu am primit puncte orange Thank You la plata facturi de abonament din aplicatia mobila, desi am platit-o pe 16 decembrie si termenul limita de plata e 26 decembrie.
Te rog sa transmiti mai departe colegilor sa investigheze, iti trimit in privat si numarul de telefon al abonamentului afectat.
20-12-2025 06:13 PM - editat 20-12-2025 06:14 PM
Nici eu nu am primit nimic luna asta, am mai pățit odată în luna august să nu primesc punctele, nici până acum nu am primit punctele aferente facturii din luna august deși am făcut 10 sesizări 😂, acuma sigur nici astea de pe luna decembrie nu le mai văd vreodată 😂.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor