anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Puncte thank you neacordate la plata factura abonament 11e si la incarcare prepay 6e

nicolae1988
Junior entuziast

Salut comunitate,

pe 25 August 2025 am platit factura de 170.22 lei si am primit sms pe 26 August ca mi s-au alocat 5.45 puncte Orange Thank You, insa cand ma duc la Beneficii nu vad puntele respective alocate la total.

De asemenea am incarcat 2 cartele Prepay cu cate 6 euro pe 25 August, insa la fel nu mi s-au alocat cele 40 de puncte Orange Thank You la totalul de la sectiounea Beneficii.

@DanielaH Oare este un bug in momentul de fata in aplicatia Orange?

19 Răspunsuri 19

Vio73
#StarMember

Salutare!

Posibil să fie vreun bug. Dacă vezi că nu se alocă zilele astea, ia legătura cu suportul.

Baftă!

vivi93
Începător

@DanielaH se pare ca si eu am exact aceesi problema, nu mi s-au alocat punctele Orange Thank You pentru plata facturii abonamentului si puntele pentru incarcari prepayde 6 euro.

Poti, te rog sa verifici cu colegii tai, ce se intampla.

DanielaH
Moderator

Salut!

Mulțumim pentru sesizare! Vom verifica cu colegii dacă este ceva în neregulă.

DanielaH
Moderator

Ați verificat și în varianta web la istoric? Nici acolo nu apar alocate?

@DanielaH am verificat, nu apare nici in varianta web la istoric.

Poți atașa, te rog, o captură de ecran? Ce perioadă selectezi? Poți alege, de exemplu, 1 august-1 septembrie?

Da, tocmai am atasat,

nicolae1988_0-1756714852004.png

 

@nicolae1988, astăzi apar punctele alocate? Dacă nu, ne poți trimite numărul de telefon sau codul de abonat în mesaj privat și rugăm și noi colegii să verifice.

@DanielaH nu au aparut punctele nici astazi. Ti-am trimis numarul meu de telefon in privat.

@DanielaH Oare s-a rezolvat ceva pe acest topic? si eu am exact aceesi problema, nu mi s-au alocat punctele Orange Thank You pentru plata facturii abonamentului si puntele pentru incarcari prepay de 6 euro. Iti trimit in privat numarul meu pentru a verifica de ce nu am primit puncte la plata facturii si la incarcari de prepay cu 6 euro pe luna august. Dupa 3 august nu am mai primit niciun punct, desi am platit factura la abonament pe 29 August, am facut o incarcare prepay de 6 euro pe 23 august si 2 incarcari prepay a cate 6 euro pe 25 august.

Situația este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic. Sperăm să se rezolve cât mai repede. Mulțumim pentru înțelegere.

user_18649104
Începător

Punctele au fost alocate chiar daca nu apar in istoric. Verificati ultimele 2 facturi emise si puteti confirma si voi.

@user_18649104 Nu e corect ce zici, am verificat si imi apar pe factura emisa doar punctele care le aveam la data de 3 August. De atunci am platit factura si am facut si incarcari de 6 euro pe 3 cartele, punctele nu au fost alocate.

@DanielaH oare ai un update legat de acest topic? Din ce observ alocarea de puncte nu mai merge deloc, cel putin pentru mine.

Salut, @nicolae1988!

Din păcate, nu am updates :((

Există un ticket deschis cu situația ta care este în analizaă la colegii de la departamentul tehnic. Revin imediat ce primesc noutăți. Mulțumesc pentru răbdare și înțelegere.