la 31-08-2025 10:40 PM - editat ultima oară la 29-09-2025 08:07 AM de DanielaH
Salut comunitate,
pe 25 August 2025 am platit factura de 170.22 lei si am primit sms pe 26 August ca mi s-au alocat 5.45 puncte Orange Thank You, insa cand ma duc la Beneficii nu vad puntele respective alocate la total.
De asemenea am incarcat 2 cartele Prepay cu cate 6 euro pe 25 August, insa la fel nu mi s-au alocat cele 40 de puncte Orange Thank You la totalul de la sectiounea Beneficii.
@DanielaH Oare este un bug in momentul de fata in aplicatia Orange?
la 01-09-2025 05:18 AM
Salutare!
Posibil să fie vreun bug. Dacă vezi că nu se alocă zilele astea, ia legătura cu suportul.
Baftă!
la 01-09-2025 10:31 AM
@DanielaH se pare ca si eu am exact aceesi problema, nu mi s-au alocat punctele Orange Thank You pentru plata facturii abonamentului si puntele pentru incarcari prepayde 6 euro.
Poti, te rog sa verifici cu colegii tai, ce se intampla.
la 01-09-2025 10:34 AM
Salut!
Mulțumim pentru sesizare! Vom verifica cu colegii dacă este ceva în neregulă.
la 01-09-2025 10:59 AM
Ați verificat și în varianta web la istoric? Nici acolo nu apar alocate?
la 01-09-2025 11:05 AM
@DanielaH am verificat, nu apare nici in varianta web la istoric.
la 01-09-2025 11:09 AM
Poți atașa, te rog, o captură de ecran? Ce perioadă selectezi? Poți alege, de exemplu, 1 august-1 septembrie?
la 01-09-2025 11:21 AM
Da, tocmai am atasat,
la 02-09-2025 10:01 AM
@nicolae1988, astăzi apar punctele alocate? Dacă nu, ne poți trimite numărul de telefon sau codul de abonat în mesaj privat și rugăm și noi colegii să verifice.
la 02-09-2025 12:09 PM
@DanielaH nu au aparut punctele nici astazi. Ti-am trimis numarul meu de telefon in privat.
la 05-09-2025 03:59 PM
@DanielaH Oare s-a rezolvat ceva pe acest topic? si eu am exact aceesi problema, nu mi s-au alocat punctele Orange Thank You pentru plata facturii abonamentului si puntele pentru incarcari prepay de 6 euro. Iti trimit in privat numarul meu pentru a verifica de ce nu am primit puncte la plata facturii si la incarcari de prepay cu 6 euro pe luna august. Dupa 3 august nu am mai primit niciun punct, desi am platit factura la abonament pe 29 August, am facut o incarcare prepay de 6 euro pe 23 august si 2 incarcari prepay a cate 6 euro pe 25 august.
la 05-09-2025 04:10 PM
Situația este în continuare în atenția colegilor noștri de la departamentul tehnic. Sperăm să se rezolve cât mai repede. Mulțumim pentru înțelegere.
la 16-09-2025 10:34 AM
Punctele au fost alocate chiar daca nu apar in istoric. Verificati ultimele 2 facturi emise si puteti confirma si voi.
la 16-09-2025 07:58 PM
@user_18649104 Nu e corect ce zici, am verificat si imi apar pe factura emisa doar punctele care le aveam la data de 3 August. De atunci am platit factura si am facut si incarcari de 6 euro pe 3 cartele, punctele nu au fost alocate.
@DanielaH oare ai un update legat de acest topic? Din ce observ alocarea de puncte nu mai merge deloc, cel putin pentru mine.
la 17-09-2025 08:43 AM
Salut, @nicolae1988!
Din păcate, nu am updates :((
Există un ticket deschis cu situația ta care este în analizaă la colegii de la departamentul tehnic. Revin imediat ce primesc noutăți. Mulțumesc pentru răbdare și înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor