anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu am primit puncte thank you la factura plătită cu cardul?

2805
Începător
Cum se primesc punctele?
3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! De regulă, punctele thank you se alocă după aproximativ 24 de ore, mai ales că este weekend. Dacă nici mâine nu le primești, poți să-i contactezi prin Chat Djingo sau la 300. Dar îți spun din propria experiență, că e mai greu în weekend. Cred că ai plătit în My Orange, nu? Ai și aici un topic: https://comunitate.orange.ro/questions/2900864-primesc-punctle-thank-you Baftă!

Trixen
#StarMember
mie de doua luni incoace mi se aloca abia la urmatoarea data de facturare... platesc din My Orange sau de pe site, insa nu se mai actualizeaza o buna perioada de timp...

DanielaH
Moderator

Salut!

În acest moment sunt, într-adevăr, niște probleme la alocarea punctelor pentru o parte din clienți. Situația este în atenția colegilor noștri și va fi remediată.

Mulțumim pentru sesizare și înțelegere.

 

Edit - situația a fost remediată.