[Rezolvat] De ce nu am primit puncte thank you la factura plătită cu cardul?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2022 10:14 AM
Cum se primesc punctele?
3 Răspunsuri 3

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-07-2022 10:39 AM
Salutare!
De regulă, punctele thank you se alocă după aproximativ 24 de ore, mai ales că este weekend. Dacă nici mâine nu le primești, poți să-i contactezi prin Chat Djingo sau la 300. Dar îți spun din propria experiență, că e mai greu în weekend. Cred că ai plătit în My Orange, nu?
Ai și aici un topic:
https://comunitate.orange.ro/questions/2900864-primesc-punctle-thank-you
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2022 10:58 AM
mie de doua luni incoace mi se aloca abia la urmatoarea data de facturare...
platesc din My Orange sau de pe site, insa nu se mai actualizeaza o buna perioada de timp...
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-07-2022 11:42 AM
Salut!
În acest moment sunt, într-adevăr, niște probleme la alocarea punctelor pentru o parte din clienți. Situația este în atenția colegilor noștri și va fi remediată.
Mulțumim pentru sesizare și înțelegere.
Edit - situația a fost remediată.
