la 06-12-2025 03:37 PM
Salut!
Am cumpărat de pe site un telefon care nu îmi place, în realitate, la fel de mult ca și cel pe care îl aveam înainte din punctul de vedere al imaginii. Am activat opțiunea ”returnare produse” de pe site. Am primit email prin care mi s-a confirmat acest lucru, mi s-a cerut să împachetez produsele primite și mi s-a comunicat că, în curând, voi primi informații legate de retur. Înțeleg că, la Orange, 3 zile nu se încadrează în categoria ”în curând”. Dacă a mai trecut cineva dintre voi printr-o situație asemănătoare vă rog să mă informați și pe mine în legătură cu ceea ce trebuie să fac în continuare. Am vorbit la serviciul clienți și mi-a spus o domnișoară că în următoarele trei zile lucrătoare va veni un curier să ridice produsul, dar mi se pare ciudat să se prezinte un curier la ușă fără ca Orange să îmi mai scrie vreun email.
la 06-12-2025 05:04 PM
Salutare!
Probabil că de luni încolo se va rezolva, dacă așa ți-au spus. Adică săptămâna viitoare!
Dacă vezi că pe miercuri -joi nu este niciun semn, îi contactezi din nou!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor