anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Retur produse

Sun
Junior entuziast

Salut!

Am cumpărat de pe site un telefon care nu îmi place, în realitate, la fel de mult ca și cel pe care îl aveam înainte din punctul de vedere al imaginii. Am activat opțiunea ”returnare produse” de pe site. Am primit email prin care mi s-a confirmat acest lucru, mi s-a cerut să împachetez produsele primite și mi s-a comunicat că, în curând, voi primi informații legate de retur. Înțeleg că, la Orange, 3 zile nu se încadrează în categoria ”în curând”. Dacă a mai trecut cineva dintre voi printr-o situație asemănătoare vă rog să mă informați și pe mine în legătură cu ceea ce trebuie să fac în continuare. Am vorbit la serviciul clienți și mi-a spus o domnișoară că în următoarele trei zile lucrătoare va veni un curier să ridice produsul, dar mi se pare ciudat să se prezinte un curier la ușă fără ca Orange să îmi mai scrie vreun email.

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil că de luni încolo se va rezolva, dacă așa ți-au spus. Adică săptămâna viitoare!

Dacă vezi că pe miercuri -joi nu este niciun semn, îi contactezi din nou!

Baftă!