Nu am intalnit pana acum un dezinteres mai mare ca la Orange.
Am achizitionat un Xiami mi 10, la cateva zile de la achizitie apar probleme, nu auzeam deloc interlocutorii, indiferent daca sunam sau eram sunat, trebua restartat.
Am hotarat sa anulez comanda si sa trimit telefonul inapoi, urmand sa imi achizitionez un altul odata cu restiuirea punctelor (banii pot sa mai ramana, punctele vreau sa le folosesc).
Dupa notificare catre Orange, au trecut 4 zile pana a venit un curier, a doua zi a ajuns la Orange, si de acum mai trebuie sa treaca 14 PAISPREZECE zile lucratoare sa mi se aloce inapoi punctele (operatie, care de fapt dureaza, probabil 5-10 minute maxim)
Problema e ca 14 zile inseamna:
Adio Black Friday - se termina, nu mai am reduceri la telefoane
Adio oferta trafic dublu la net la reinnoirea unui abonament
Poate se termina oferta cu triplul punctelor OTY
Orange refuza sa rezerve un telefon dar imi tine banii si punctele OTY blocate 14 zile de la data primirii returului cand asta s-ar putea rezolva in cateva minute (si ar fi si normal).