anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Puncte "thank you" retrase dupa efectuarea unei comenzi on-line

maarika
Începător
Salutari!
A mai patit cineva sa ii fie sterse punctele "thank you" dupa plasarea unei comenzi on-line?
Comanda care, dupa ce a fost acceptata, a fost anulata de catre Orange din motive "tehnice" dupa 3 minute, si cand am intrat sa o plasez din nou, punctele mele "thank you" se evaporasera ca prin farmec!
4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember
Ai folosit puncte OTY cand ai plasat comanda? Daca da, e normal sa fie retrase. Ceea ce nu e normal, e ca nu au fost returnate dupa ce comanda a fost anulata.
Client Orange

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare! Normal, îți vor fi returnate punctele în câteva zile. Acum este weekend și probabil că nu ești singura persoană în această situație. Dacă nu ți se returnează in 3 -4 zile, poți face o sesizare din secțiunea Contact sau la serviciul.clienti@orange.ro, pe privat în pagina lor de Facebook, etc. Succes!

DanielaH
Moderator
@maarika, s-a rezolvat situația cu punctele?

Anonim
Neaplicabil

Ai folosit puncte OTY cand ai plasat comanda? Daca da, e normal sa fie retrase. Ceea ce nu e normal, e ca nu au fost returnate dupa ce comanda a fost anulata.
In cazul in care ai returnat produsul respectiv , este necesar sa iei legatura cu cineva de pe serviciul clienti 300 /chat pentru verificarea corectiilor pentru contul tau .