Puncte "thank you" retrase dupa efectuarea unei comenzi on-line

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2022 02:39 PM
A mai patit cineva sa ii fie sterse punctele "thank you" dupa plasarea unei comenzi on-line?
Comanda care, dupa ce a fost acceptata, a fost anulata de catre Orange din motive "tehnice" dupa 3 minute, si cand am intrat sa o plasez din nou, punctele mele "thank you" se evaporasera ca prin farmec!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2022 02:52 PM

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-09-2022 03:43 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-09-2022 10:51 AM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-09-2022 05:13 PM
Ai folosit puncte OTY cand ai plasat comanda? Daca da, e normal sa fie retrase. Ceea ce nu e normal, e ca nu au fost returnate dupa ce comanda a fost anulata.
In cazul in care ai returnat produsul respectiv , este necesar sa iei legatura cu cineva de pe serviciul clienti 300 /chat pentru verificarea corectiilor pentru contul tau .
