la 11-04-2025 12:15 AM
Buna comunitate,
de curand am trecut pe orange cu toate serviciile. Am o problema cu orange cloud nu il pot accesa( user si parola sunt corecte).
am incercat si oe desktop ( web si client) si MacBook si mobil.
pe mobil primesc eroarea de mai jos dupa ce introduc user si parola si iminzice ca voi primi ceva SMS. Pe desktop client dupa ce introduc parola imi de something went wrong try again si ma intoarce sa ma loghez din nou. Pe interfata web ma loghez apare in mijloc Orange cloud si un spinning wheel care se invarte la infinit.
11-04-2025 12:50 AM - editat 11-04-2025 12:51 AM
Ai urmat pasii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-activez-optiunea-orange-cloud-18988 ?
la 11-04-2025 03:43 AM
Verifica in aplicația my Orange daca Orange cloud este activat.
Pentru app my Orange : app my Orange - altele - servicii - Orange care.
Pentru my Orange browser: https://www.orange.ro/myaccount/reshape/services/orange-care
Mai multe informații aici
Serviciul nu este disponibil pentru clienții OROC.
la 11-04-2025 08:18 AM
Scuze am uitat sa specific ca este activata si optiunea:
la 13-04-2025 09:17 AM
Problema inca persista… tot nu pot folosi Orange Cloud. 😞
la 13-04-2025 10:14 AM
Ar trebui sa contactezi serviciul clienți pentru suport (prin chat sau telefonic). Pare o problema cu activarea planului (conexiune server). Eu am planul de 25 GB, însă nu am probleme de conectare.
la 13-04-2025 10:49 AM
Am contactat deja. Va tin la curent cu rezolvarea problemei.
la 15-04-2025 12:00 PM
@Crisst, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 15-04-2025 12:12 PM
@DanielaH problema inca persista. Nu pot folosi.
am facut sesizare si prin aplicatii@orange.com si am fost sfatuit sa trimit o sesizare si prin metoda de contact de aici sa ajunga si in callcenter sa faca si ei sesizarea din directia call center.
sper sa se rezolve o data problema sa pot folosi.
15-04-2025 12:43 PM - editat 15-04-2025 12:45 PM
Ar trebui să contactezi telefonic serviciul clienți Orange, de unde ai putea fi transferat către departamentul tehnic.
la 15-04-2025 01:10 PM
Mulțumesc pentru feedback! Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
la 15-04-2025 12:45 PM
am facut si asta si ei m-au trimis la Orange comercial.... si tot asa.. ultimul status ce il stiu " problema a fost escalata la departamentul tehnic" primita de la cei de la aplicatii@orange.com
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor