
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2020 12:27 AM
Buna seara.
Daca am prelungit un abonament cu achizitie telefon in magazinul online, telefonul a fost livrat, achitat, iar dupa cateva zile se constata de către Orange ca beneficiile din Punctele Thank you care au fost scazute din pretul telefonului, nu au fost calculate bine in cont si pretul telefonului ar fi trebuit cumva sa fi fost mai mare, Ar mai avea cumva Orange cum sa ma puna sa platesc diferența?
Multumesc.
Daca am prelungit un abonament cu achizitie telefon in magazinul online, telefonul a fost livrat, achitat, iar dupa cateva zile se constata de către Orange ca beneficiile din Punctele Thank you care au fost scazute din pretul telefonului, nu au fost calculate bine in cont si pretul telefonului ar fi trebuit cumva sa fi fost mai mare, Ar mai avea cumva Orange cum sa ma puna sa platesc diferența?
Multumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2020 01:08 AM
Este similar cu un produs la pret gresit de valoare mai mica afisat in magazin. Pretul afisat trebuie respectat, chiar daca ulterior se corecteaza greseala. Cazul tau se trateaza similar.
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2020 12:52 AM
@Radu: Interesanta intamplare. In mod normal NU ar trebui sa revina. Greseala trebuie asumata, mai ales daca ai si contractul clar pe o valoare fixa. Adormitii suporta paguba.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2020 01:04 AM
Multumesc de raspuns!
Contractul la achizitiile din Magazin online am vazut ca nu sunt in Contul de client, doar factura si noua perioada de valabilitate a abonamentului, in speta inca 24 de luni.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2020 01:08 AM
Este similar cu un produs la pret gresit de valoare mai mica afisat in magazin. Pretul afisat trebuie respectat, chiar daca ulterior se corecteaza greseala. Cazul tau se trateaza similar.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2020 07:56 AM
Salutare!
Nu cred să fie probleme odată ce și-au dat acceptul în anumite condiții. Nu este vina ta și nu ai de ce să te impacientezi că nu e calculat nu știu ce bine.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-10-2020 09:19 AM
Mulțumesc pentru rsp.
Astept sa fiu contactat din nou pana se hotaraste Orange care e situatia de fapt... doar am fost anuntat telefonic ca a fost o greșeală de ofertare in Magazinul Online referitoare la pretul telefonului pe utilizatorul meu, si ca Orange va analiza si va veni cu solutia (pentru ei, ca eu nu am nicio problema) Cica pretul telefonului achizitinat avea reduceri suplimentare (neafisate de altfel) raportate la un alt numar prelungit de mine...Astept sa vad ce solutie identifica, dar nici eu nu cred ca au ce... tinand cont ca eu doar am dat Cumpara si 2 butoane de Next.
