la 17-02-2024 03:18 PM - editat ultima oară la 19-02-2024 08:48 AM de DanielaH
Fac sesizări de luni bune sa se actualizeze datele în my orange, dar operatori sunt depășiți de situație. Nici măcar nu citesc ceea ce scriu și bineînțeles ca nici nu au rezolvat nimic. Întra unul, apoi altul și tot asa
la 17-02-2024 03:30 PM
Salutare!
Ai depus sesizare și din secțiunea Contact?
Dacă nu ai făcut-o, trebuie să o faci aici ( mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Eu am rezolvat mereu când am făcut sesizare așa!
Baftă!
la 17-02-2024 04:09 PM
Salut,
Care e problema mai exact? Ce anume nu functioneaza? Poti sa atasezi o captura de ecran?
la 17-02-2024 04:55 PM
Ai incercat sa actualizezi aplicatia sau sa o dezinstalezi si sa o reinstalezi?
la 17-02-2024 06:08 PM
Încercă o descriere și aici în Comunitatea Orange menționând problema întâmpinată și vei vedea că finalul va fi unul cu rezolvare. Te așteptăm să revii pe topic chiar și cu screen-shot: ”o imagine cât 1000 de cuvinte”.
la 19-02-2024 10:00 AM
@user_18898337, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii despre situația ta, dacă mai este de actualitate. Despre ce date este vorba când spui că nu se actualizează? (ex. resurse, detalii de convorbiri)
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor