la 17-12-2025 07:28 PM - editat ultima oară la 18-12-2025 08:45 AM de DanielaH
Am incercat sa-mi fac un cont în Customer Voice, am introdus toate datele, si dupa ce am apasat pe înregistrare am primit un cod prin sms pentru verificare dar pe ecran a aparut o eroare si nu am avut unde sa introduc codul!
la 17-12-2025 09:35 PM
Salutare!
Am testat și eu cele menționate de tine și, într-adevăr, apare aceeași eroare. Cel mai probabil este o problemă temporară care îi afectează pe toți cei care încearcă să își creeze un cont nou.
la 18-12-2025 08:46 AM
Salut!
Mulțumim pentru sesizare. Am transmis-o colegilor noștri pentru verificare.
18-12-2025 10:24 AM - editat 18-12-2025 10:25 AM
Buna ziua,
V-aș ruga să transmiteți colegilor dumneavoastră solicitarea de a permite și actualizarea adresei de e-mail. În prezent, acest lucru nu este posibil, deși, conform informațiilor disponibile pe site-ul Customer Voice, această opțiune ar trebui să fie disponibilă.
https://www.orange.ro/customer-voice
"Dacă ți-ai schimbat adresa de e-mail și dorești să faci parte în continuare din Customer Voice, autentifică-te folosind adresa de e-mail și parola. Pentru a rămâne membru în panel este nevoie să-ți actualizezi apoi adresa de e-mail din setările contului tău."
la 18-12-2025 11:09 AM
Ne dai, te rog, în mesaj privat, adresa de e-mail sau numărul de telefon?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor