anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

dezabonare vemoplay2

user_18260656
Junior

"Plata in valoare de 9.90 euro prin Vemoplay2 a fost efectuata cu succes. Iti multumim." Plata e automata. Si recurenta. E a doua luna cand mi se iau banii fara sa am habar pe ce. Nu joc, nu folosesc nimic de genul asta. Nu am subscriptii in Google Play, am verificat. Nici in Orange Play.

Sunt de parere ca Orange ar trebui sa introduca un sistem de filtrare sau o optiune de dezabonare.

Va rog, solutii, daca v-ati confruntat cu asa ceva.

 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Serviciul Vemoplay aparține partenerului NTH Mobile S.R.L. Dezabonarea se poate face prin trimiterea solicitării  la adresa info.ro@ccsupport.biz sau prin apel la +40 318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Vizualizare soluţie în postul original

32 Răspunsuri 32

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, nici eu nu găsesc nimic legat de acest joc. Scrie-le dacă poți din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback - Scrie-ne și apoi ceri transfer operator sau prin Chat Djingo  și ceri transfer operator.

Sper să reușești!

Baftă!

0318262751

Suna la numărul acesta sunt 3 pași simpli

DanielaH
Moderator

Salut!

Serviciul Vemoplay aparține partenerului NTH Mobile S.R.L. Dezabonarea se poate face prin trimiterea solicitării  la adresa info.ro@ccsupport.biz sau prin apel la +40 318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

M-am dezabonat sunand la numarul 40 318262751, unde un robot indica pasii necesari. Ulterior, am scris si un email. Am primit confirmari ca m-am dezabonat, atat prin sms cat si prin email. Sa vedem cum va arata factura viitoare 🙂 Le-am solicitat si returnarea banilor. Multumesc mult pentru ajutor! 

Nu vei reuși. Așa am făcut, dezabonandu-ma direct la reprezentanța Orange din localitatea mea, însă am fost bun de plată, costurile suplimentare  erau trecute in factura. În seara asta am pățit la fel. Încercând să instalez un PDF, am apăsat greșit pe abonamentului la Vemoplay și direct am accesat costuri suplimentare, cu toate că imediat m-am dezabonat.

Am  reusit. Procedând cum am descris mai sus - solutia DanielaH. Factura curenta include  și rambursarea celor 2 luni de vemoplay.

Buna seara. Ce le-ați scris în email si ce răspuns ați primit la mail-ul trimis, ați reușit să vă recuperați banii?

 

Nu mi-au răspuns la email. La telefon o doamnă mi-a închis telef în nas.

Oricum costurile tale suplimentare au fost trecute în factura.  Să ne spui dacă ai rezolvat s-au nu.

La ce adresa de email trebuie sa scriu sa-mi restituie suma de bani pe care mi-au facturat fraudulos.

 

 

O să sesizez OPC ul daca nu mi se returnează banii luați abuziv

Buna!

Ai primit banii inapoi?!

stii cumva adresa de email pt a recupera banii care au fost facturati fraudulos

 

 

 

Poți lua legătura cu colegii de la Serviciul Clienți (https://www.orange.ro/contact/)