08-07-2025 01:58 PM - editat 14-11-2025 07:55 PM
Poți afla care sunt numerele scurte active în rețeaua Orange, utile pentru contact și dezabonare de la servicii digitale ale terților, accesând Lista cu furnizorii de servicii cu suprataxa
Aceasta lista și mai multe informații utile pot fi accesate accesând pagina Termeni și condiții Orange - secțiunea Termeni și conditii pentru utilizare numere scurte.
Servicii digitale cu suprataxa ce nu se afla in lista de mai sus:
Orange Games/Orange Corner:
Qello Concerts:
Les Mills:
Vaia:
7Mind:
Kidjo:
Gymondo:
Fastic:
Montessori:
Pentru cei care doresc să afle mai multe despre serviciile la care s-au abonat, voi include și câteva dintre site-urile acestor furnizori:
la 08-07-2025 02:24 PM
Mulțumim pentru topic. Recomandăm consultarea link-ului de fiecare dată pentru că atât lista cu partenerii cât și numerele de telefon/ adresele de e-mail pot suferi modificări.
la 26-10-2025 01:48 AM
Pentru aplicatia Eleverse trebuie sã trimiti STOP ELTM la ne 3800
la 08-12-2025 10:45 AM
Am intampinat si noi o asfel de escrocherie pe data de 5.12 la Carefizz pur si simplu sotia a introdus nr de telefon intr-o fereastra si la cateva secunde a primit sms ca s-a activat nu stiu ce serviciu si abonament fara informatii suplimentare termene si conditii si binenteles fara voie... Apoi cauta si te informeaza suna si cauta rezolvari...
Initial cauta aplicatia moovit si hop 10.07euro taxat. Dupa ce am sunat la serviciul orange sa ne lamurim am primit un nr de telefon am sunat acolo am intrerupt acel abonament si speram si restituirea sumei de 10 euro taxata dar dupa emailul trimis am primit raspuns ca nu se poate face restituirea din motive ca acel abonament a fost activat si ca am acceptat termeni si conditiii total neadevarat..
Ar trebui acele servicii blocate sau cel putin ca urmeaza sa fi taxat cu suma respectiva, asa ar fi normal, orange aici are o vulnerabilitate ca ofera tertiilor un mod de a lua banii cu un siplu click.
la 08-12-2025 10:58 AM
Salutare!
Nu cred ca este o vulnerabilitate. Toti operatorii ofera abonatilor si cartelistilor aceste servicii de plata prin abonament/credit. Am patit-o si pe Digi in urma cu cativa ani. Din pacate, acesti furnizori sunt intruzivi prin reclame si de multe ori modul de taxare nu este cel mai evident. Ai varianta sa cereri blocarea trimiterii de SMS-uri la numere scurte, dar asta va bloca toate numerele cu acest format (parcari, taxa de pod, etc).
08-12-2025 11:07 AM - editat 08-12-2025 11:08 AM
Indiferent dacă este sau nu vorba despre o vulnerabilitate, consider că ar trebui implementate măsuri suplimentare pentru protejarea clienților. O posibilă soluție ar fi introducerea unei opțiuni similare cu cea a cardurilor bancare, prin care tranzacțiile la POS sau online să poată fi blocate. Această funcționalitate ar putea fi disponibilă în aplicația My Orange și activată sau dezactivată oricând, la dorința clientului.
P.S. DPMDV este o vulnerabilitate deoarece unele reclame permit abonarea fara a fi necesar sa trimiți un SMS, doar dând 2 click-uri (ce pot fi accidentale). Mai ales pe telefoanele care se mai și blochează și apare dintr-o dată un pop-up.
la 08-12-2025 11:53 AM
Desi intuiesc raspunsul, nu ma pot abtine sa nu pun o intrebare: cine trebuie sa faca implementarea? Presupun ca raspunsul este operatorul, nu? Orice cheltuiala va fi reflectata, in viitor, in pretul abonamentelor si optiunilor si, automat, in buzunarul clientilor, indiferent ca vor folosi acea implementare sau nu.
Sunt de acord cu punctul tau de vedere ca este o problema abonarea fara o notificare care sa spuna explicit acet lucru, dar eu as recomanda si clientilor o atentie mai sporita.
Cum ziceam mai sus, poate Autoritatile ar putea impune operatorilor (O/V/D) sa implementeze, dar o informare si din partea clientilor ar fi bine venita. Nu cred ca o majorare de tarife este primita bine. Mai stii majorarile din ultimii 4 ani (nu ma leg de procentul cu inflatia)? Imaginea a fost destul de sifonata. Oare daca s-ar majora abonamentele si optiunile cu 0.5E (2.50 lei) si justificarea ar fi o astfel de implementare, cei care au blocajele facute in telefoane crezi ca vor fi fericiti? Eu unul nu as fi.
A se intelege ca nu tin cu Orange, dar la cate mesaje de genul "nu m-am abonat, ma fura Orange", incep sa fie o problema. Eu, ca si client Orange, cand vad subiecte sau mesaje la astfel de taxari, mai caut pe Google sa vad ce ar putea genera acele costuri. Si cred ca ale mele comentarii au cam aratat faptul ca Operatorii sunt doar interfata.
PS: am mai spus-o cu ANPC-ul. Ultima data am intrebat daca taxa de reziliere este calculata corect (eram la Vodafone atunci) si primesc raspuns ca am dreptate...
la 08-12-2025 12:08 PM
Siguranța trebuie să fie întotdeauna pe primul loc. De acum înainte, vom naviga pe internet cu teama de a fi suprataxați. Vom ajunge să le blocăm accesul atât celor mici, cât și celor vârstnici, pentru că nu se doreste luarea unor măsuri suplimentare pentru a proteja clienții.
@Pololică pentru cineva care susține că nu ține partea furnizorilor, pari să fii preocupat mai degrabă de costurile acestora și mult mai puțin de siguranța clienților.🙂
Eu propun să îi lăsăm pe furnizori să răspundă direct unor astfel de solicitări venite din partea clienților.
la 08-12-2025 12:23 PM
Lucrez in distributia bauturilor alcoolice pot sa-ti detaliez costurile de productie, accize, transport, depozitare, manipulare, etc. Daca ai stii cat este costul de productie al unei spirtoase si cat ajunge la vanzare... nu e nimeni din lant dispus sa-si asume costurile (chiar si 0.50-1 leu pe sticla).
PS: ca tot vorbim de costuri. O intrebare paralela: stii de SGR, nu? Cumparatorul final plateste acea garantie de 0.50 lei per sticla si ii primeste inapoi. Daca iti spun ca toti imbuteliatorii au o taxa similara pe care nu o recupereaza, ma crezi? Si unitar nu e mare dar... Deci, daca Orange are ceva similar in spate (taxa de stalp sau mai stiu eu ce taxe s-au inventat peste noapte ca in anii 2000), ghici cine suporta pana la urma. Sper ca mai stii episodul de satira din Chestiunea Zilei cu taxa pe scaun din restaurante.
Sunt sigur ca vor veni si raspunsurile oficiale, dar vor avea la baza contractele comerciale (si aproape sigur au confidentialitatea comerciala, asa cum sunt si cele cu clientii, la fel de confidentiale).
la 08-12-2025 12:34 PM
Abonamentele se vor scumpi inevitabil, vezi cazul Yoxo. Personal, sunt dispus să plătesc mai mult dacă asta ar însemna eliminarea problemelor de acest gen.
Discuțiile despre costuri nu își au rostul in lipsa unor informații oficiale. Uităm că suntem clienți și nu avem acces la astfel de informații.🙂
08-12-2025 12:14 PM - editat 08-12-2025 12:16 PM
ar fi binevenita o informare inainte de suprataxare,.. cum se intampla la unele servicii, de genul: urmeaza sa fi taxat cu suma x trimte da prin sms...
la 08-12-2025 12:25 PM
Da, sunt de acord. Am un topic la care "am prins" un astfel de SMS care avea nevoia doar de trimitere.
la 08-12-2025 11:08 AM
este o metoda de a se imbogatii usor niste smecheri cu un simplu click, asa cum am spus alta e sa trimiti un sms si sa fi informat ca urmeaza sa fi taxat pentru un serviciu si alta e sa ti se haleasca 10 euro cu un simplu click..
Daca si alti operatori o practica e alta discutie
la 13-12-2025 05:27 PM
Buna seara! Dupa trimiterea mesajului de dezabonare, se primeste un mesaj de confirmare sau nu? Multumesc
13-12-2025 05:34 PM - editat 13-12-2025 05:36 PM
În mod normal, da. Nu pot confirma pentru fiecare serviciu în parte, deoarece nu am fost abonat la toate. Dacă nu primești un SMS de confirmare, ar trebui să îi suni pentru a obține confirmarea dezabonării. De obicei, programul în care poți lua legătura cu operatorii umani este de luni până vineri, între orele 8:00–18:00.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor