la 05-10-2025 01:38 AM
nu stiu ce a facut copilul meu pe telefon, dar a facut plati in valoare de 196 de lei prin folosirea operatorului de serviciu. aceasta era o frauda si nu pot gasi cum sa anulez sau sa opresc aceasta facturare ca sa nu se mai intample. am suspendat numarul de telefob momentan si astept sa iau legatura cu un operator. cum pot evita plata acestui serviciu???
la 05-10-2025 05:09 AM
Salutare!
Trebuie probabil vorbit cu ei.
Trimite-le o sesizare din My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi transfer operator, după care le scrii ce s-a întâmplat.
Aștepți să ți se răspundă, pentru că răspunsul nu vine in timp real, ci poate dura și 1-2 zile.
Succes!
la 06-10-2025 09:42 AM
@andraaa1007, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor