anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Suspendare cont My Orange

Bonni
Începător
Dupa suspendarea abonamentului am observat in contul my orange ca nu îmi mai sunt disponibile nici una din facturi, pur și simplu totul a dispărut,numărul de telefon asociat, abonamentul, facturile.
Totodata am rămas și fără rețea, nu pot primi apeluri sau sms-uri.
Am achitat online cu cardul, am trimis și mail pentru a solicita reconectarea contului însă in zadar.
Mai mult ce pot face?
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Dacă în a 25 zi de la data scadentei nu a fost achitată factura, numărul este inchis. Beneficiile pe care le-ai avut le-ai pierdut și nu le mai poți recupera. Ca să îți mai deschidă numărul, este necesar să plătești abonamentul în avans pe câteva luni.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

Anonim
Neaplicabil
Probabil deja ti-a fost deconectat total numarul de telefon si ai pierdut astfel absolut orice acces. Cat timp a trecut de la data scadenta?

Bonni
Începător
Destul de mult. Am luat legătura cu un operator, acesta mi-a spus sa trimit dovada plății la o adresa de email data de el. Nici un răspuns pana acum... In cazul acesta ce as putea sa fac?

Razvan
#StarMember
Dacă în a 25 zi de la data scadentei nu a fost achitată factura, numărul este inchis. Beneficiile pe care le-ai avut le-ai pierdut și nu le mai poți recupera. Ca să îți mai deschidă numărul, este necesar să plătești abonamentul în avans pe câteva luni.