la 05-04-2024 02:03 PM
Buna ziua,
Ati avut careva problema sa trebuiasca sa primiti SMS-uri din platforma AWS (transactional messages de la serviciul lor SNS) si Orange sa le blocheze?
Daca da cum ati solutionat?
Pe mina ma intereseaza foarte mult sa le pot primi, in interes de servici.
Multumesc,
Alexandra.
la 05-04-2024 02:50 PM
Bună@ andra_b,
Te sfătuiesc să intri în legătură cu un consultant din aplicația My Orange - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator) sau din chat Djingo, de aici ( selectezi transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
De asemenea, poți să le scrii din secțiunea Contact ( Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Nu, nu am pățit așa ceva!
Consultă întâi și acest topic:
https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/de-ce-atunci-c%C3%A2nd-trebuie-s%C4%83-primesc-un...
Baftă!
05-04-2024 03:41 PM - editat 05-04-2024 03:42 PM
Buna,
Nu mi-e foarte clar de ce ar fi blocate.... Poate numarul lor? Frecventa? Sa nu le considere spam, zic. Oare pe alt numar ai incercat? Au functionat vreodata?
Eu unul nu am avut experiente cu astfel de SMS-uri, deci n-as sti sa-ti dau un sfat bazat pe propria experienta.
Cu toate astea, zic sa incerci sa iei legatura cu un consultant. Fie telefonic, fie in scris. Metodele de contact le ai aici.
Personal ti-as recomanda chat-ul Djingo de aici. Asta daca esti clienta Orange Romania SA. Daca esti la OROC (Orange Romania Communications SA, aka fostul Telekom Fix), din pacate nu ai acces la Djingo. Odata ce ai deschis chat-ul, ca sa intri in legatura cu un operator, trebuie sa scrii (in timpul programului de lucru): "transfer operator". Ar trebui sa te transfere in cel mult cateva minute.
Daca problema e pe partea Orange, si nu e nimic care sa contravina T&C, nu cred ca o sa fie vreo problema sa deblocheze.
Deci recomandarea mea ar fi sa incerci asa. Vezi daca reusesti. Si daca da, sa ne spui si noua. Poate vor mai fi clienti cu aceeasi problema.
la 05-04-2024 04:13 PM
Multumesc de raspunsuri!
Ideea e ca uneori aceste mesaje imi intra pe telefon.
Pun un screenshot (unde am marat cu sageata):
Am gasit si acest articol care e despre aceeasi problema: https://repost.aws/questions/QUdzAz7xdcT5WSEDLlFWfq2w/sms-not-being-received-by-user-even-after-a-su...
Phone carrier issues - Even though SNS marks the message as delivered, the final delivery depends on the phone carrier. Carriers may temporarily block messages if they detect abnormal traffic patterns.
sau:
Without proper registration, carriers may intermittently accept messages.
Doar ca eu as vrea sa nu mi se mai blocheze deloc aceste mesaje. Intr-adevar primesc multe si pot fi considerate ca spam insa eu doresc sa le primesc :)))
Alexandra.
la 05-04-2024 04:17 PM
Buuun. Deci e cum banuiam. 🙂 Sistemul le detecteaza ca spam. Probabil pentru ca acelasi serviciu trimite si alte mesaje, care pot fi (sau chiar sunt) spam.
Bun, in cazul asta, vezi daca reusesti sa le whitelistezi cumva (poate ca exceptie pentru numarul tau, daca nu la modul general) la Orange. 🙂 Asta cred ca ar fi cea mai simpla varianta.
Oricum, un topic foarte interesant!
la 05-04-2024 04:51 PM
Da, asa cumva ar trebui... Multumesc!
05-04-2024 05:06 PM - editat 05-04-2024 05:08 PM
Da, asa ar trebui. Si daca tine de Orange, nu cred ca o sa fie o problema. Doar sa nu fie problema in alta parte. Dar pentru asta, trebuie deschis un ticket si vazut concret ce se intampla in cazul tau cu acele mesaje, inclusiv cu exemple concrete de mesaje pe care le asteptai si nu au ajuns. Cel mai probabil exista un blocaj, intr-adevar. Trebuie doar vazut daca e de pe partea Orange, si daca se poate debloca.
Am un feeling ca o sa fie ok totusi. Asa zic eu. Poate sunt doar optimist. Dar cred ca se va rezolva problema. 🙂
la 05-04-2024 04:23 PM
Buna @andra_b,
Ai verificat secțiunea de Spam & Blocked din aplicația Messages? Se regăsesc acolo mesajele lipsa?
la 05-04-2024 04:50 PM
Am verificat si nu sunt acolo.
la 05-04-2024 05:12 PM
In cazul acesta va trebui sa verifici cu cei de la Orange. Intra in secțiunea Contact si trimite un mesaj.
la 05-04-2024 04:27 PM
În general nu se folosește un singur număr (pentru a nu fi considerat spam la o solicitare multiplă), dar de asemenea nu este utilizat nici exclusib de către un singur sender.
la 05-04-2024 04:42 PM
Salvează contactele în telefon și poate aplicația messages by Google să nu fi le mai vadă ca spam.
05-04-2024 04:47 PM - editat 05-04-2024 04:49 PM
Se poate utiliza la fel de bine aplicația implicită a telefonului, dar rezultatul va fi același dacă nu trece de serverul de mesaje.
@andra_b: Încearcă și schimbă aplicația de mesaje pe care o folosești cu cea a telefonului(depinde de telefon). Dacă observi că se întâmplă la fel.... e de la Orange. Altfel e de la Google. Simplu. Succes.
la 05-04-2024 04:51 PM
Multumesc frumos!
la 09-04-2024 11:40 AM
@andra_b, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor