la 05-08-2025 05:11 AM - editat ultima oară la 05-08-2025 12:52 PM de delfinas
Sa-i multumiti operatorului social media (numai el el stie cine este si de ce a facut exces de zel) ca acum imi portez numerele de abonament de la Vodafone in alta retea! Si plec si cu toate serviciile fixe de la voi in alta retea pentru comportamentul de care ati dat dovada! Ultima oara am intrebat pe Facebook ceva legat de procedura de portare IN RETEAUA VOASTRA! (era ceva legat de oferta voastra de portare in reteaua voastra), deoarece, cum bine stiti, Vodafone s-a apucat de facut majorari exagerate, desi reteaua lor este praf! Iar un operator social media m-a blocat definitiv in loc sa raspunda la intrebare! Nu ma intereseaza sa va cereti scuze etc. ca nu am de gand sa ma intorc la ce aveam de gand sa fac anterior, v-am informat doar sa aflati de ce va pierdeti voi clientii si potentialii clienti, contracte noi de servicii etc.
la 05-08-2025 06:23 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația întâmpinată și că acel operator a procedat așa, dar noi aici, suntem o Comunitate a clienților Orange, nu Serviciul Clienți Orange.
Din păcate, pot exista și astfel de situații nefericite, dar dacă alegerea ta este să mergi la Vodafone,sper să te bucuri de servicii de calitate acolo!
Succes!
la 05-08-2025 01:29 PM
@Vio73 Intelegeti gresit lucrurile de spuneti: "dar dacă alegerea ta este să mergi la Vodafone,sper să te bucuri de servicii de calitate acolo!" desi eu am scris: "ca acum imi portez numerele de abonament de la Vodafone in alta retea" si am adaugat: "Vodafone s-a apucat de facut majorari exagerate, desi reteaua lor este praf!" deci cum as putea sa-mi portez numerele de telefon mobil dintr-o retea in aceeasi retea? sau cum as putea sa ma mut cu serviciile fixe intr-o retea in care toate serviciile sunt praf! Oare angajatii social media de pe Facebook tot asa au inteles lucrurile? tocmai invers? de m-au blocat?
05-08-2025 02:31 PM - editat 05-08-2025 02:31 PM
Îmi pare rău, poate am înțeles greșit și îmi cer scuze pentru asta!
Sper să ți se rezolve problema și cred că a fost doar un concurs de împrejurări nefericite.
De asemenea, sper să poți porta în rețeaua Orange și să te bucuri ce cele mai bune servicii!
Baftă!
la 05-08-2025 06:48 AM
Salutare!
Este posibil să fi fost blocat din greșeală sau poate temporar/permanent dintr-un anumit motiv. Din păcate, ca și client Orange nu am acces la aceste informații, așa că nu îți pot oferi un răspuns exact.
Totuși, îți recomand să nu iei o decizie pripită din supărare. Singurul motiv justificat pentru a face o portare ar fi dacă un alt operator, cum ar fi Vodafone, îți oferă o ofertă mai bună din punct de vedere al prețului și calității serviciilor.
Chiar dacă momentan un canal de comunicare este indisponibil, poți obține informațiile de care ai nevoie și prin alte metode:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
la 05-08-2025 01:34 PM
@MihaiC99 Aceasi greseala ca si colegul Vio73 "Singurul motiv justificat pentru a face o portare ar fi dacă un alt operator, cum ar fi Vodafone," cum as putea sa-mi portez numerele de telefon mobil dintr-o retea in aceeasi retea? Eu nu ma grabesc, vad ca lumea din jurul meu se grabeste si imi citeste comentariiile invers! 😞
la 05-08-2025 01:49 PM
@Elyan ai spus că pleci cu serviciile la un alt furnizor.
"Si plec si cu toate serviciile fixe de la voi in alta retea pentru comportamentul de care ati dat dovada!"
Indiferent de situație, faptul că nu ai reușit să comunici printr-un anumit canal nu justifică schimbarea furnizorului. Opinia a fost una personală. Nu acționez la supărare.
O zi frumoasa!
la 05-08-2025 02:08 PM
Da, am spus: "in alta retea" dar asta nu inseamna ca la Vodafone (sunt clientul lor de pe vremea Connex si stiu foarte clar ca in compania aia nu mai functioneaza nimic cum trebuie! incepand de la suport (care il ofera doar sa nu zica ca are suport dar nu rezolva nimic) pana la servicii, care toate sunt slabe. Cand am spus in alta retea, ma refeream la DIGI, este simplu sa ma mut, sunt si client al lor cu cablu tv si spre deosebire de Orange are si un magazin local! (deci beneficiez de suport fizic). Antena lor de mobil o au fix in centrul orasului, deci probleme de semnal nu sunt! si am inteles ca a achizitionat si alte lucruri de la Telekom pentru a imbunatatii reteaua! Eu unul nu sunt persoana care schimba retelele ca pe sosete dar daca nu gasesc intelegere, ce as putea sa fac?
la 05-08-2025 07:27 AM
Salut! Îți înțeleg frustrarea, supărarea și nervii. Este dreptul tau în a fi supărat!
Dar pe de altă parte, trebuie sa tii seama și de aspectul următor: nu este ok sa fii supărat pe o companie întreagă din cauza comportamentului unui singur angajat... Nu reflecta atitudinea și valorile companiei. Părerea mea este că ai putea sa te mai gândești, să lași regula de 24 de ore să își facă efectul și apoi sa iei o decizie, nu la cald, instinctiv. Este dreptul tau până la urmă să te muți cu serviciile in alta rețea. Dar nu cred că decizia ar trebui luată pe fond de supărare, iritare, o decizie care mai târziu s-ar putea dovedi păguboasă... In decursul timpului și eu am fost dezamăgit de atitudinea unor persoane cu care am discutat la telefon. Pentru că sunt și ei oameni și au poate anumite limite in acel moment. Dar am trecut peste, am înțeles că este vorba doar de ceva individual, nu generalizat. Te sfătuiesc să faci și tu la fel, sau măcar sa te mai gândești la asta. O zi cu soare ☀️
la 05-08-2025 01:37 PM
"să lași regula de 24 de ore" Acest lucru persista de mai mult "de să lași regula de 24 de ore" posibil sa aiba chiar mai mult de o saptamana, nu stiu exact ca nu mi-am mai regasit comentariul despre portare pe pagina de facebook, cel mai probabil a fost stearsa!
la 05-08-2025 03:05 PM
Uite, eu până acum nu am fost pus în astfel de situații, de asta nu știu cum as putea sa reacționez. Pot doar sa îți spun că, in general, Orange este o companie serioasa. Trebuie sa recunoști și tu, că individual se mai pot regăsi persoane care să acționeze după placul lor, sau care poate nu reușesc să se ridice la anumite standarde. Noi suntem clienți ca și tine, probabil de asta ceea ce spunem noi nu este un răspuns oficial, și nici poate un răspuns care sa te mulțumească. Eu consider că nu merită ca din cauza unui comentariu sau a unei postări sa iei decizii pe care ulterior s-ar putea sau nu să le regreți.
Daca dorești, poți să ne expui aici problema și cineva din cadrul firmei cu o oarecare putere de decizie o va trata punctual.
la 05-08-2025 08:44 AM
@Elyan, bun venit în Comunitatea Orange!
Te asigurăm că nu ai fost blocat de colegii noștri, contul tău de FB este cât se poate de în regulă și poți posta de pe el. Ce mai probabil a fost o eroare datorată conexiunii la Internet sau de o nefuncționare temporară a platformei.
Mulțumim și te mai așteptăm.
la 05-08-2025 01:49 PM
"Cel mai probabil a fost o eroare datorată conexiunii la Internet" Daca se intampla acest lucru inseamna ca tot Orange este de vina! am si scris mai sus: "Si plec si cu toate serviciile fixe de la voi" deci am internet fix de la voi! "sau de o nefuncționare temporară a platformei." nu am avut probleme in a scrie comentarii nici macar pe pagina de facebook a celor de la Vodafone, desi acolo am scris comentarii acide (pe buna dreptate). Apropo ca tot am deschis un subiect vreau sa intreb un lucru pe care nu-l inteleg (desi este oarecum offtopic). De ce ORANGE are in lista de orase cu magazine si orasul Titu daca in acest oras NU exista niciun magazin? Sa nu imi spuneti ca sunt trecute toate orasele din Dambovita ca NU sunt toate! (are mai multe orase). Ar fi trebuit sa fie scrise doar orasele din Dambovita care au un magazin Orange!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor