la 21-09-2019 09:17 PM
la 22-09-2019 08:53 AM
la 03-01-2023 06:46 PM
Mie mi s-au impus numarul provizoriu desi nu l-am vrut ca m-am gandit ca vor fi probleme si asa a fost, apoi mi-au impus ca in cazul in care portarea nu se poate realiza sa raman cu numarul provizoriu si contractul pe un an, iar asta este in tipizatul lor. Nu am avut oferta speciala de pret si nici telefon nu am vrut. Am vizitat 2 magazine. In primul ei m-au trimis la centru in Victoriei ca poate ei accepta ce doream eu. Cei din Victoriei mi-au spus ca tehnic nu se poate fara nr. privizoriu si ca vezi doamne si daca s-ar putea ei ma scutesc de inca un drum sa ridic cartela. Tot am facut drumul.
Am propus sa nu fac portare, sa inchei contract nou cu Orange, dar sa obtin un numar de telefon mai de doamne ajuta. Normal ca nu se mai dau numere preferentiale deci ei doreau portare.
Portarea si primirea in Orange a fost cu cantec. Era asa de suspicioasa doamna aia de numa. Deja era incurcata. Era obisnuita sa-i semneze toti fara vociferari, explicatii si negocieri mai ales ca legea iti permite.
Dar odata realizata portarea si drumul 2 la magazin rezolvat cu esim, operatorii la 300 au fost cu 10 clase peste operatorii de la Vodafone. Serviciile super, operatorii la 300 chiar mi-au rezolvat tot de la data de facturare preferentiala la VoWiFi si cate au mai fost si au fost rabdarori, calmi si extrem de amabili.
Asa ca una peste alta nu am motive sa cred ca n-am facut o alegere buna.
la 04-01-2023 10:24 AM
Cum ziceam si anterior, corporatiile impun anumite proceduri (cu una din ele ma impiedic, de fiecare data, cu un client: daca emite, chiar si din greseala, o factura de penalizare, "procedura lor" nu permite corectia (stornarea). Dar, daca emit eu factura gresita, exista pretentia de a emite factura de corectie (care este, de fapt, o stornare).
Cel mai probabil este legat de oferta primita. Foarte probabil este necesara activarea pe un numar, chiar daca numarul respectiv va fi inlocuit ulterior. Nu cred ca pot lega oferte fara un numar telefonic propriu (nu conteaza ca va fi schimbat cu un numar care vine din alta retea, conteaza sa fie, la data semnarii, un numar din reteaua proprie). La prima portare pe care am facut-o a fost din cauza SIM-ului care nu mai primea retea si aveam nevoie de un numar. La portarile ulterioare nu m-a mai interesat ca am doua numere 3-5 zile (cu exceptia primei portari, pe care am facut-o intr-o marti, pe restul le-am facut vineri sau in weekend).
Daca iti convin serviciile, sa le utilizezi cu placere!
la 22-09-2019 09:16 AM
la 22-09-2019 09:23 AM
la 22-09-2019 09:29 AM
la 22-09-2019 09:31 AM
la 22-09-2019 09:40 AM
la 22-09-2019 11:30 AM
la 22-09-2019 11:40 AM
la 22-09-2019 11:48 AM
la 22-09-2019 11:53 AM
la 22-09-2019 11:54 AM
la 22-09-2019 01:42 PM
la 22-09-2019 10:31 PM
la 23-09-2019 02:57 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor