la 07-12-2025 09:52 PM
Bună!
de cateva zile am o problema cu cartela SIM, adica mi se cere in fiecare zi de nenumărate ori sa introduc PIN-ul cartelei. Azi, am introdus PIN-ul cum fac de obicei atunci cand mi se cere, insa in urma acestui lucru imi apare notificarea “Eșec SIM”, ca pe urma sa imi apara “SIM nevalid”. Care credeti ca ar fi cauza?
la 08-12-2025 04:58 AM
Salutare!
Am pățit și eu așa și era defect, ulterior schimbându-l. Dacă ai posibilitatea, verifică-l și în alt telefon și dacă face tot așa, e clar că trebuie să -l schimbi.
Baftă!
07-12-2025 10:06 PM - editat 07-12-2025 10:08 PM
Salutare!
Ai încercat să muți SIM-ul în slotul 2 sau într-un alt telefon? Verifică să nu existe urme de praf. Este posibil ca SIM-ul să fie defect; în acest caz, îl poți schimba într-un magazin Orange.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay
https://www.orange.ro/help/cum-schimb-cartela-sim-pentru-un-abonament-95
la 08-12-2025 12:22 AM
Salut @Fcanta12,
Pot fi mai multe cauze pentru problema ta:
SIM defect
slotul SIM defect
telefon blocat sau eroare de activare
În aceste cazuri, mergi intr-un Orange Shop pentru un SIM nou, acest proces de schimbare SIM este gratuit. Daca problema persista mergi la un service autorizat Apple.
la 08-12-2025 04:58 AM
Salutare!
Am pățit și eu așa și era defect, ulterior schimbându-l. Dacă ai posibilitatea, verifică-l și în alt telefon și dacă face tot așa, e clar că trebuie să -l schimbi.
Baftă!
08-12-2025 07:14 AM - editat 08-12-2025 07:15 AM
Bună,
Afisarea de cereri repetate de PIN, apoi „Eșec SIM” și „SIM nevalid” indică de obicei un SIM deteriorat sau un contact imperfect în slot. Încearcă să cureți ușor cartela, reinser-o și testează-o într-un alt telefon. Dacă apare aceeași eroare, SIM-ul este defect și trebuie înlocuit la operator.
la 08-12-2025 08:11 PM
Înlocuirea SIM-ului solicita totodata si schimbarea numărului de telefon?
la 08-12-2025 08:32 PM
La solicitarea de înlocuire SIM, furnizorul de servicii mobile îți va oferi un nou SIM care va fi programat să funcționeze cu numărul tău de telefon actual. Nu schimbi numărul de telefon.
la 08-12-2025 09:26 PM
Nu, nu are treabă cu așa ceva!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor