la 05-06-2019 11:27 PM
la 06-06-2019 12:20 AM
la 05-06-2019 11:36 PM
la 05-06-2019 11:53 PM
la 06-06-2019 12:20 AM
la 06-06-2019 12:34 AM
la 06-06-2019 09:47 AM
la 06-06-2019 10:21 AM
la 06-06-2019 11:00 AM
la 22-08-2023 01:50 PM
Dar dacă depășești perioada contractuală ?! Cum procedezi pt. a nu-ți fi adăugat încă odată o perioadă contractuală automat să zicem din nou de 2 ani considerând asta ca o acceptare tacită , eu am pățit-o la o altă firmă(nu spun aici numele și ca să nu pățesc a 3-a oară în cel de-al 2-lea caz (prelungire automată cu 24 de luni !) am făcut cerere cu 3 luni înainte .i mergeam lunar la sediu pt. a vedea dacă nu a mai intervenit ceva; mi se pare abuz absolut ! Poate fi aceasta un caz similar la Orange ?
la 22-08-2023 01:59 PM
Salutare!
Din cate stiu, legislatia nu permite contracte cu perioada minima mai mare de 24 de luni (pentru servicii). Totusi, in contractele semnate au un articol in care prevad ca, dupa aceasta perioada minima contractuala, perioada se prelungeste automat "cu cate o luna de facturare" pentru continuitate. Obligatiile raman aceleasi, mai putin timpul de prelungire contractual.
Plus ca orice orice contract prevede faptul ca partile (clientul si furnizorul de servicii) se pot retrage. Evident, se poate lasa cu penalizari (taxe) pentru incetarea inainte de termen.
la 06-06-2019 02:58 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor