Hmmm... interesant... Pe telefon zici ca-ti merge perfect, nu? Inclusiv in browser? Adica daca deschizi cloud.orange.ro in browser-ul de telefon, merge login-ul? WiFi-ul e acelasi si pentru telefon si pentru laptop/desktop etc?
Inspect-ul il accesezi cu click dreapta pe pagina, si selectezi Inspect sau Inspect Element din meniul contextual. E unul si acelasi lucru, doar ca depinde de browser.
Ai putea sa mai incerci o chestie. Ai putea sa faci un user nou de Windows, pentru teste, si sa incerci sa te loghezi din browser-ul default, si sa instalezi din nou aplicatia acolo. Daca merge, inseamna ca e o problema cu userul tau (posibil ceva configuratie custom pe undeva, sau blocat ceva pe undeva). Ma gandesc la o restrictie de firewall de exemplu, cu toate ca pare sa comunice...pana la un moment dat. Userul il poti sterge ulterior, daca nu mai ai nevoie.
Cu aplicatia, intr-adevar, ai dreptate. Se pare ca nu poti sa intri in setari daca nu esti logat. Deci, din pacate, varianta asta cade.