anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema aplicatie Orange cloud web

AdrianPaul
Junior entuziast
Buna ziua, va rog frumos cu un sfat, o parere....cand accesez aplicatia web cloud.orange.ro nu se deschide, deasemenea nici aplicatia ptr Windows, aplicatie descarcata de pe Orange.ro folosesc Windows 11 Pro si am eroarea din poza atasata, am reinstalat aplicatia si nu s-a schimbat nimic, mentionez ca aplicatia orange cloud pe telefon este functionala.
29 Răspunsuri 29

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Pentru dezinstalarea completa a aplicatiei de Windows, recomand Revo Uninstaller. Da-i Restart Later cand iti apare, si vezi ce fisiere conexe iti gaseste. Dupa ce le-ai curatat si pe ele, poti sa dai si un restart. Pentru browser, incearca in fereastra privata, si daca merge, clear cache & cookies. Poti de asemenea sa incerci si un alt browser. Eu am incercat cu browser-ul default (Edge), care mai nou e bazat pe Chromium. Ca idee, aplicatia este functionala pe Windows 11 Pro. Am incercat-o mai devreme. La fel si in browser. Deci...pare sa fie o problema singulara.
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Salutare Radu, multumesc frumos de sfaturi: am dat dezinstalare cu restart later si mai aveam 3 fisiere ramase in registrii, le-am curatat si pe acestea pana nu am mai gasit nimic si am dat restart PC, am dat clean cookies din Mozilla, am reinstalat aplicatia si nu s-a schimbat nimic...am incercat deschiderea aplicatiei cu Edge, Mozilla si am aceeasi simptoma ca si in Chrome...chiar nu stiu ce as mai putea face. Mai mentionez ca de cand am facut update-ul la Windows 11 puteam deschide cloud.orange.ro deci ceva s-a intamplat pe parcurs....

Viocat
Senior certificat
AdrianPaul eroare este de retea nu de aplicatie. Functioneaza internetul pe pcul respectiv?

AdrianPaul
Junior entuziast
Viocat cred ca eroarea este incorecta deoarece am conexiune internet in prezent, nu am erori la conexiunea internet sau alte probleme...

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Sa nu fie ceva de IP… Netul sunt destul de sigur ca merge, din moment ce s-a putut descarca aplicatia si testa site-ul in mai multe browsere. :) Ai IP dinamic? Poti sa dai un restart la router? Ce ISP folosesti pentru internetul fix? Ai cum sa testezi si un VPN? Eventual…daca zici ca pe telefon merge, si daca folosesti un pc/laptop cu wifi, ai putea sa incerci sa faci telefonul hotspot pentru pc, si sa te conectezi la el. Vezi daca face vreo diferenta. 🙂
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Am IP dinamic de la DIGI, la ceva perioade de timp ma conectez prin VPN la reteaua de la job si nu am avut probleme.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Si eu tot digi fix, si nicio problema cu orange cloud… Ciudat. Cu toate astea, daca cu vpn merge, suna a problema de IP. Dupa restart de router zici ca nu merge, nu? Uita-te eventual si in log-ul aplicatiei. Ar trebui sa fie pe undeva prin setari, la troubleshooting. Poate acolo avem ceva mai mult decat eroarea de mai sus.
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Am dat acum restart la router, nici o schimbare, chestia este ca pagina cloud.orange.ro se deschide dar dupa ce trec datele de autentificare atunci pagina ramane intr-o stare de reload continuu...nu stu daca o fi ceva cu acel .jsp file

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Da, pai asta e unul dintre motivele pentru care am presupus ca ar putea sa fie o problema de cookies si am propus un clear cache & cookies. Dar atata timp cat merge cu vpn, si nu merge nici cu alte browsere…posibil sa fie alta problema. Momentan nu am alta idee. Vezi si in log-ul aplicatiei daca reusesti sa gasesti ceva util. Daca imi mai vine vreo idee, o scriu aici. :) Edit: poti sa mai faci o chestie, pentru debugging. Vezi un Inspect (sau Inspect Element). Da un refresh la pagina, incearca un login, si vezi ce eroare primesti (daca primesti) in tab-ul Network. Ar trebui sa dea macar un timeout daca nu mai mult.
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Salutare din nou, nu cred ca ma pot uita in vreun log al aplicatiei din moment ce nu mi-o deschide cum trebuie, nu stiu unde sa ma uit ptr acel Inspect Element. Am incercat un ping si un traceroute catre cloud.orange.ro si se pare ca pe undeva se pierd pachetele si nu am reply....am atasat poza

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Hmmm... interesant... Pe telefon zici ca-ti merge perfect, nu? Inclusiv in browser? Adica daca deschizi cloud.orange.ro in browser-ul de telefon, merge login-ul? WiFi-ul e acelasi si pentru telefon si pentru laptop/desktop etc? Inspect-ul il accesezi cu click dreapta pe pagina, si selectezi Inspect sau Inspect Element din meniul contextual. E unul si acelasi lucru, doar ca depinde de browser. Ai putea sa mai incerci o chestie. Ai putea sa faci un user nou de Windows, pentru teste, si sa incerci sa te loghezi din browser-ul default, si sa instalezi din nou aplicatia acolo. Daca merge, inseamna ca e o problema cu userul tau (posibil ceva configuratie custom pe undeva, sau blocat ceva pe undeva). Ma gandesc la o restrictie de firewall de exemplu, cu toate ca pare sa comunice...pana la un moment dat. Userul il poti sterge ulterior, daca nu mai ai nevoie. Cu aplicatia, intr-adevar, ai dreptate. Se pare ca nu poti sa intri in setari daca nu esti logat. Deci, din pacate, varianta asta cade.
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
" Pe telefon zici ca-ti merge perfect, nu? Inclusiv in browser ?" o intrebare buna....in telefon aplicatia merge fara probleme insa cand am vrut sa deschid in browserul Chrome am patit acelasi lucru ca si pe PC, dupa introducerea datelor de logare aplicatia ramane intr-un continuu loading...deci cred ca e ceva general, de cont de user, etc...in poza atasata din aplicatie cred ca acolo te refereai la acel Troubleshoot...pozele atasate sunt din telefon

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Dap, de acolo. 🙂 Varianta de PC are si ea un meniu similar. Dar din pacate nu e accesibil decat dupa login. Ceea ce la tine nu se poate. Daca ar fi de cont Orange....asta am putea sa testam eventual cu un alt cont. Daca ai cumva un alt cont de Orange, sau un alt numar de telefon de Orange la care sa poti creea un cont nou. Dar daca nu merge nici in browser-ul de telefon...nu stiu ce sa zic. Daca dai logout din aplicatie, te mai poti loga la loc? Sau, cat esti delogat din aplicatie, te poti loga pe oricare dintre celelalte device-uri? Mi se pare ciudat ca nu poti sa te logezi in browser pe telefon, dar si mai ciudat ca merge totul ok in aplicatie, pe telefon, cu aceeasi conexiune de net (asta presupunand ca ar fi o problema cu conexiunea de net). Si, nu mai stiu daca mi-ai raspuns la intrebarea asta, sau daca ai incercat (daca da, scuze, posibil sa fi ratat eu raspunsul), cu telefonul facut hotspot, te poti loga pe alte dispozitive (sau pe datele mobile de la Orange, te poti loga in browser pe telefon)?
Client Orange

AdrianPaul
Junior entuziast
Nu stiu sigur daca pot crea alt cont de Orange cu aceleasi numere de telefon, am 2 numere pe abonament si inca un numar pe cartela, poate de pe cel de cartela sa incerc, desi toate 3 sunt asociate cu contul, voi incerca pe telefonul sotiei ca ea nu foloseste Cloud-ul. Am dat logout din aplicatia de pe telefon si surprize surprize am eroare cand incerc sa ma conectez si cu datele mobile activate si prin WiFi (vezi poza atasata)...Am activate datele mobile si am incercat sa deschid in browser cloud.orange.ro si am acelasi simptom. Usor, usor descoperim lucruri noi care fac problema asta parca si mai enigmatica si greu de descurcat :)))