anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Platesc un abonament pentru un numar de telefon care nu este al meu!

Mary09
Junior
Cum e posibil sa platesc abonament pentru un numar de telefon care nu este al meu. Nu am mai avut niciodata aceasta cartela sim.
17 Răspunsuri 17

Anca07
#StarMember
Salut. Problema ta poate fi rezolvata cu siguranta, insa ar trebui sa oferi mai multe detalii. Daca numarul nu iti apartine, cand ai observat ca tu platesti abonament lunar pentru el?

Vio73
#StarMember
Probabil este o greșeală undeva. Trebuie să faci o sesizare în care să explici detaliat aceste aspecte. Succes!

Jay
Campion certificat
Aceasta este o situație care implica furnizarea de date personale, astfel ca numai de la serviciul clienti poti afla raspunsul.. Dar si acolo trebuie să dai mai multe informatii.. Singurul caz pe care eu îl știu, în care se plătește un număr, altul decât al tau, este cel de portare, când, pentru cateva zile, primesti un număr provizoriu, până se finalizează procedura de portare si se face si înlocuirea numărului provizoriu cu cel portat... Este acesta cazul tău? Sau este vorba despre altceva? Oricum, în comunitate nu oferim nimănui date personale. Incercam sa aflam răspunsuri la diferite situatii cu care ne confruntăm, din experienta celorlalți, care, poate s-au întâlnit cu situații asemănătoare si ne pot spune cum au rezolvat.. însă, fără a face publice datele noastre personale.. Si, ca sa-ti raspund la intrebare, nu este posibil.. Poti sa completezi intrebarea cu alte detalii, însă un raspuns clar numai sunand la 300 poti afla sau scriind la serviciul clienti.. inclusiv pe chat cu bifarea butonului de trimitere a conversației pe mail.. Succes!

Mary09
Junior
Buna. Platesc abonament din ianuarie 2019 pentru acest numar pe care nu l- am folosit niciodata. Numarul in cauza trebuia sa fie temporar. Un consultant orange imi spusese ca o sa dispara din lista mea, lucru care de altfel nu s-a intamplat. Cel mai interesant e ca din ianuarie 2020 cineva foloseste acest numar. Nu m-as mira sa descopar ca au luat si un telefon pe care eu il platesc de 13 luni, cate 15 euro pe luna.

Razvan
#StarMember
Tu ai făcut cumva cerere de portare la Orange și ai primit un număr temporar? Te rog frumos sa ne dai mai multe detalii.

Jay
Campion certificat
Pai, a trecut un an, cum sa platesti un an ceva ce nu folosesti?!.. Mai ales 15euro pe luna?? Trebuia sa faci ceva in acest sens din prima luna, sa te lamuresti.. Plus ca ai factura, daca in ea nu se regaseste un telefon pe care sa-l platesti, nu ai cum sa descoperi acum ca platesti de un an la el, nu poti sa nu observi ca ai un telefon in factura.. De unde stii ca nu-l foloseste cineva din familie? Si, cum ti-ai dat seama ca abia de anul asta a inceput sa fie folosit? Scrie la serviciul clienti si cere detalii, numai asa vei afla despre ce este vorba.. De cand, cum, pe baza carui document, discutie, etc.. Sigur au niste documente semnate, convorbiri inregistrata, ceva.. Eu am pe numele meu 4 abonamente, dar, nu am avut astfel de probleme niciodata. Doar cu mine au discutat de fiecare data.. Al 4-lea a fost portat acum 2 ani si, am avut in lista, o perioada, alt numar, dar, a fost inlocuit cu cel portat.. nu imi apar ambele..

Ascary
Campion certificat
Cred ca este ceva putred in Danemarca 🙂 Nimeni nu plateste 15 euro pe luna timp de un an de zile pentru nimic,sa fim seriosi. Mary isi plateste abonamentul contractat doar ca in sistem numarul este gresit.Serviciile insa le folosește pe numarul pe care il detine.O simpla vizita intr-un magazin Orange ar rezolva eroarea care ii apare pe factura. Desigur si un apel la numarul 300,pentru o sesizare privind numarul gresit.

DanielaH
Moderator
@Mary09, înțeleg că în ianuarie 2019 ai portat un număr dintr-o altă rețea în rețeaua Orange? Și că numărul care trebuia să fie provizoriu pe perioada portării a rămas în continuare de plată pe factura ta? De unde ți-ai dat seama că a început să fie folosit? Au apărut costuri suplimentare pe factură? Ne dai, te rog, mai multe detalii? Ai făcut vreo sesizare pe parcursul acestui an în care ai plătit un abonament pe care spui că nu-l folosești?

Vio73
#StarMember
E cam aiurea! Trebuia anunțat imediat acest lucru.

Mary09
Junior
Daniela H. Am descoperit ca numarul respectiv este folosit din detalii convorbiri. Mai detaliat. Eu am facut un abonament in iulie 2018, iar in ianuarie am adus in abonament un alt numar orange (al fiului meu) Din acel moment a aparut al 3 lea numar de telefon pe care nu il foloseste nimeni din familia mea. Am contactat telefonic persoana care a facut inregistrarea numarului de telefon al fiului meu pe abonament si mi-a spus ca cel de-al 3 lea numar o sa dispara in luna martie 2019. In decembrie anul trecut au fost costuri suplimentare la net pè numarul 3, desi pe celelalte 2 numere folosite netul nu era terminat. Intamplarea a trecut pe un plan secundar odata cu moartea mamei mele si pierderea locului de munca. Eu locuiesc in strainatate, iar ieri fiul meu a fost sa ia cartela sim cu cel de-al 3 numar. Ieri dimineata acel numar era pus intr-un telefon pentru ca am sunat, dar nu a raspuns nimeni. Dupa ce fiul meu a intrat in poesia cartelei sim, am sunat si imi dadea casuta vocala. Multumesc tuturor pentru atentia accordata problemei mele.

DanielaH
Moderator
Mary, mulțumesc pentru răspuns! Mai am totuși o întrebare. "Persoana care a facut inregistrarea numarului de telefon al fiului meu pe abonament" este un reprezentant Orange? Din Call Center? De la un Orange Shop sau partener? Sau este o persoană care nu are legătură cu compania Orange?

Mary09
Junior
Daniela H. Persoana care a a facut transferul pe abonament este de la Orange Shop.. Din pacate a fost transfert in alt oras cu serviciul.

Vio73
#StarMember
Destul de neplăcută situația! Îmi pare rău!

DanielaH
Moderator
@Mary09, s-a rezolvat situația cu abonamentul tău?