anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu mi se activează bonusul de 100 Gb ?

Remus_4
Junior entuziast
De ce nu mi se activează bonusul de 100 Gb ?
18 Răspunsuri 18

Albert_3
Începător
La mine a scris că am activat bonusul de 100GB și totuși nu am primit nimic

DanielaH
Moderator
@Albert, bun venit în Comunitate! Înțeleg că ai primit SMS cu alocarea bonusului de 100 GB? El este valabil 30 de zile. Poți verifica în contul tău My Orange la secțiunea Cronos sau prin apel la 415. Apare cu denumirea bonus net promo.

Andrei32
Începător
Aceias problema am si eu, nu pot activa bonus net 100, vreau sa zic ca nu am net nelimitat si sunt pe abonament

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Andrei_42 bonusul se poate activa o dată pe lună, este cumva posibil să te afli încă în perioada activă a bonusului din luna precedentă? Sau nu l-ai mai activat până acum?