la 11-10-2023 11:41 AM - editat ultima oară la 13-10-2023 10:55 AM de DanielaH
Va salut, de ceva timp mi-am resetat telefonul si functiile imessage/facetime nu se mai activeaza pe numarul de telefon. Am contactat apple si mi-au spus sa ii contactez pe cei de la reteaua mobila, i am contactat si pe acestia. Cei de la orange mi au spus sa imi reincarc cartela cu 6 euro, am facut asta ieri dar cele doua optiuni tot nu functioneaza. Aveti vreo idee in acest sens? Cum as putea sa rezolv aceasta problema?
Va multumesc anticipat!
la 11-10-2023 11:52 AM
Salutare!
Activarea ar trebui sa se faca prin trimitearea unui SMS catre un numar din Marea Britanie (+44..... si nu mai stiu. Am activat un IPhone in urma cu vreo 4 ani).
Acel SMS nu il trimiti tu, ci aplicatia (iMessage) si se face cu cost suplimentar (0.05E). Incarca cu 1E credit si reincearca sa activezi iMessage.
la 11-10-2023 11:54 AM
Va multumesc pentru raspuns !
la 11-10-2023 01:42 PM
O rugaminte: as avea nevoie si de confirmare ca este vorba de acel SMS de activare cu serverele Apple. Am mai citit pe net ca uneori este necesar acel mesaj, alteori nu (chiar si cu acelasi numar in telefon). Varianta la care ma gandesc ar fi ca SIM-ul fizic a fost schimbat (are alta codificatie fata de cartela de dinainte, chiar daca este acelasi numar).
PS: mie, dupa ce mi s-a activat iMessage (si, implicit Facetime), nu mi-a mai fost ceruta "reactivarea", prin acel SMS, chiar daca am resetat telefonul de mai multe ori (am fost Beta Tester pe un IPhone SE, modelul din 2016).
12-10-2023 07:56 PM - editat 12-10-2023 08:02 PM
Salut Andrei,
Ce se intampla mai exact cand incerci sa activezi functia asta?
Eu n-am avut nicio problema la activare/reactivare. Si, cu toate ca pe abonament stiu ca te taxa (sau inca taxeaza) activarea acelui serviciu, pentru ca exact cum a zis si Pololica, se trimite (sau se trimitea) un SMS in UK, pe mine nu m-a taxat niciodata... Nici la Vodafone (m-am portat de cativa ani), nici la Orange. Nici n-ar fi avut cum, pentru ca de obicei nu-mi las credit in plus. :)) Deci....nu sunt foarte sigur ca problema ar fi de credit... Dar binenteles ca se poate sa gresesc.
Eu zic sa le luam pe rand. Incepand cu ce anume se intampla cand incerci sa activezi serviciul. In functie de asta, vedem daca problema e sau nu de credit.
Daca poti, revino pe topic cu ceva mai multe informatii, eventual o captura de ecran cu eroarea (daca primesti o eroare).
la 12-10-2023 10:12 PM
Te salut, am reusit sa rezolv problema .
la 12-10-2023 10:24 PM
Super! Bravo! Cum ai reusit? 🙂 Ce avea?
la 13-10-2023 10:36 AM
Nu cred ca mai aflam raspunsul 🤣
la 13-10-2023 12:03 PM
Te salut, ba da, desigur ca va raspund.
In primul rand am contactat orange de nenumărate ori cu e-mailuri, într-un final au reușit sa îmi aloce 1€. Trecând mai departe tot nu mi-a fost rezolvată problema deși am activat și dezactivat funcțiile de nenumărate ori. După aceea am pus telefonul pe airplane mode, l am conectat la pc prin cablu și apoi i am dat restore la backup.
Dupa toate acestea am fost surprins sa vad ca cele două funcții s-au activat și încă mai am acel euro oferit de cei de la orange in cont.
Cam asta e tot, va cer scuze pentru întârziere dar am fost puțin ocupat aceste zile, vă mulțumesc pentru răspunsuri.
la 13-10-2023 12:09 PM
Salutare, @aNDREIP3 ! Ne bucurăm că s-a rezolvat și că toate's bune acum. Weekend fain și te mai așteptăm în Comunitate.
13-10-2023 03:11 PM - editat 13-10-2023 03:15 PM
Salut Andrei,
Ok, deci, din asta putem deduce ca:
In ceea ce priveste eroarea, Apple recomanda cateva chestii aici (Engleza). Sau aici versiunea in Romana.
Daca ai verificat si era deja totul ok...nu pot sa deduc decat ca cel mai probabil e un bug pe undeva.
Oricum, ma bucur mult! Bine ca ai rezolvat!
la 13-10-2023 12:11 PM
Eroarea pe care o primeam era ceva de genu ca nu se pot activa funcțiile pe numărul de telefon și să reîncerc mai târziu “An error occurred during activation”.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor