la 19-02-2023 08:15 PM
Stiti de ce nu pot activa reducerea de 1e la pachetul family, desi am prelungit un ab fun10? Indeplinesc toate conditiile dar cand accesez activare reducere 1e ma duce in sectiunea telefoane.
la 20-02-2023 10:26 AM
Am inteles de pe chat ca a fost eroare de sistem. A reconfigurat pachetul family si ar trebui sa am reducerea in cont. Nu stiu daca se vede acum, tinand cont ca azi se emite factura sau incepand de luna viitoare
la 20-02-2023 09:11 AM
Salut!
Poți atașa, te rog, o captură de ecran (fără date personale)?
la 20-02-2023 10:26 AM
Am inteles de pe chat ca a fost eroare de sistem. A reconfigurat pachetul family si ar trebui sa am reducerea in cont. Nu stiu daca se vede acum, tinand cont ca azi se emite factura sau incepand de luna viitoare
la 20-02-2023 10:32 AM
Mulțumim pentru confirmare! mă bucur că s-a rezolvat. Cel mai sigur se va vedea începând cu luna viitoare.
Te mai așteptăm în Comunitate! O zi frumoasă!
la 20-02-2023 10:35 AM
Astept pana luna viitoare. Sper ca este ok.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor