anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme primire MMS

Neaplicabil
Cei care aveti iPhone (eventual si prepaid, cu toate ca nu stiu daca asta face vreo diferenta), puteti sa-mi confirmati va rog daca voi puteti trimite/primi MMS-uri? Eu nu pot sa primesc (presupun ca nici sa trimit), iar setarile de MMS par sa fie absente din sectiunea Cellular. Am setari de date si cam atat. Lipsesc cele de MMS.
De asemenea, link-ul catre pagina de Album MMS (ceea ce se primeste cand nu ai setarile facute), nu redirectioneaza corect. Iar cand in sfarsit merge, nu afiseaza nimic in album. Pagina e accesata de pe iPhone direct, deci s-ar putea sa aiba si asta un efect (avand in vedere browserul Safari).

De asemenea, sugestie pentru Orange: adaugati va rog posibilitatea de trimitere manuala a setarilor, indiferent de terminal. De oriunde am incercat sa trimit acele setari (*100# si serviciul Orange Help https://www.orange.ro/setari-telefoane/) am primit un mesaj de genul: ai un iPhone, telefonul tau are deja setarile de MMS implicite. Well, in cazul asta, se pare ca nu le are. Sau nu le mai are. Si multumita Apple nici nu se poate adauga manual APN-ul pentru MMS. Singura optiune e de "resetare", ceea ce nu face altceva decat sa-mi dea din nou aceleasi setari incomplete.

Aveti vreo idee/solutie?
1 Soluţie acceptată‚

Idrone
Explorator
Salut! Este la fel, însă la o Căutare avansată pe google am găsit câteva articole și ei spun așa: Nu poți trimite/primi MMS dacă ești conectat prin rețea wifi, ciudat știu, dar se pare ca iPhone nu știe sa ruteze informația prin wi-fi - date mobile (așa cum este pe android) este o limitare de iOS. asta poate fi motivul pentru care ai fost notificat prin sms de faptul ca ai primit un mms, dacă in acel moment erai pe wi-fi. ( sau datele mobile oprite) MMS nu are posibilitatea sa aștepte rețeaua mobila. Ca și in cazului unui sms când îl trimiți către un utilizator cu telfon închis/ in afara ariei de rețea - termenul de reincercare este de 72ore. Concluzia este ca nu este un bug de rețea, este un serviciu antic mms, cu limitările lui. Edit; cumva face sens având in vedere ca acest serviciu este de pe vremea GPRS, când atunci nici nu aveai wi-fi pe telefon și nici posibilitatea sa opresti datele mobile, telefoanele de pe vremea serviciului nu erau Smart și nu foloseau date mobile și in fundal.

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

Neaplicabil
Update: aparent problema e doar la primirea de MMS-uri, nu si la trimitere. Se pot trimite MMS-uri fara nicio problema si de pe iOS, cu WiFi-ul pornit. Si acelasi lucru se intampla si pe Android, la primire, in aceleasi conditii. Adica nu merge cu WiFi-ul pornit. De asemenea, pe ambele platforme, cand dai click pe link-ul din mesajul catre Albumul MMS, esti redirectionat initial pe o pagina cu "your connection is not fully secure". Aparent SSL-ul folosit e antic si de demult. Ai o optiune in Advanced -> "Proceed to mms-album.orange ro (unsafe)" dar judecand dupa mesajul de pe pagina respectiva, nu vei mai putea accesa pagina asta pe viitor. Asa ca eu zic ca e nevoie de un upgrade pe partea asta. :) De asemenea, dupa logare (presupunand ca ai ales sa mergi mai departe), ajungi din nou pe aceeasi pagina cu "too many redirects". Screenshot-urile sunt atasate mai jos, daca vrea cineva sa repare chestia asta (ceea ce, atata timp cat e inca un serviciu oferit si taxat, dupa parerea mea, foarte mult de catre Orange, eu zic ca ar fi cazul sa functioneze impecabil). Avand in vedere ca trimiterea merge perfect cu WiFi-ul pornit, mai este oare vorba de o problema de routare? Sau este in continuare o problema de operator? Nu sunt atat trimiterea cat si primirea routate prin acelasi punct? De ce trimiterea se face cu succes dar primirea nu?

Andreea_Vișan
Începător
Și eu am întâmpinat problema aceasta cu MMS-urile pe iPhone și după mulți nervi și multe încercări am descoperit că nu poți trimite sau primi MMS-uri ( cel puțin în Orange ) pe iPhone decât dacă ești pe date mobile .

Neaplicabil
Cu trimisul eu n-am avut probleme. Se trimit atata timp cat ai SI datele mobile activate (indiferent daca netul e sau nu pe date mobile in momentul ala). Cu primitul in schimb, da, am avut probleme. Si n-am primit niciun raspuns in sensul asta. De asemenea, inca n-am primit niciun raspuns la problemele de accesare a albumului MMS descrise mai sus. @Daniela, ai idee daca se ocupa cineva de problemele astea?

DanielaH
Moderator
@arsradu, înțelesesem din comentariul tău că situația cu primirea de MMS-uri a fost clarificată. Îmi cer scuze dacă am înțeles greșit. În continuare sunt probleme cu accesarea link-ului de album? Despre acest link este vorba https://mms-album.orange.ro/vasportal/index.action? Pentru vizualizare în My Orange este necesar ca numărul pe care primești MMS-urile să fie declarat ca număr principal în contul online. Așa este și în cazul tău?

Neaplicabil
Hello Daniela! :) Ca solutie temporara (workaround), poti sa treci pe date mobile si primirea de MMS va functiona ok. Problema e doar atunci cand ai si wifi-ul pornit. Dar sunt cateva probleme cu abordarea asta: 1. n-ai de unde sa stii cand cineva iti trimite MMS (decat daca te anunta in prealabil). 2. nu e deloc intuitiv. 3. ma indoiesc profund ca asa trebuie sa functioneze in conditiile in care trimiterea se poate face fara probleme in aceleasi conditii de test (adica cu WiFi-ul pornit). Daca este o problema de routare, nu ar trebui sa se manifeste si la trimitere si la primire? Asta era dilema mea. Si aici ramasesem cu discutia. :) Cat despre link-ul din mesaj si problemele de redirectionare, momentan nu mai am credit cu care sa testez. 🙂 Si nici mesajele mai vechi. So...daca vreti sa ma sponsorizati, ma ofer sa va ajut cu niste teste, cu toate ca asta ar trebui sa fie treaba testerilor dedicati ai Orange. Adica...nu ma deranjeaza, dar nici nu e treaba mea sa testez chestiile astea.:)) Link-ul se poate sa fi fost ala. Nu mai stiu. Am incercat acum si link-ul pe care l-ai pus tu si am avut aceeasi eroare de SSL, dupa care ajung aici: https://www.orange.ro/accounts/auth?response_type=code&client_id=bf55e5e5-9486-41a0-96f1-f5c68b9e7b23&redirect_uri=https://mms-album.orange.ro/vasportal/index.action&state=-1844429983&access_type=offline&scope=oauth.userinfo.extended Acuma nu cred ca mai am niciun album foto cu care sa testez chestia asta (stiu ca parca se sterg dupa 30 de zile...?). Dar aceeasi problema am avut-o si cand aveam album foto activ. Deci...se prea poate ca link-ul sa fi fost acelasi. De asemenea, am avut aceeasi problema pe ambele platforme (Android si iOS) pe ambele numere de telefon, deci nu cred ca are vreo relevanta numarul de telefon principal de pe cont. Unul dintre ele e cu siguranta cel principal. :)) Plus ca, mai e o chestie. Daca tu vrei sa-i trimiti cuiva un MMS, nu stii ce numar are el setat ca default. Si nici n-ar trebui sa conteze. Atata timp cat ambele numere sunt pe cont, nu vad de ce ar conta care dintre ele e principal si care nu. Plus ca, din nou, tu ca sender nici n-ai de unde sa stii chestiile astea.

DanielaH
Moderator

@arsradu, am vorbit și cu colegii mei de la tehnic despre această situație. Serviciul MMS funcționează prin date mobile, iar atunci când sunt pornite atât Wi-Fi cât și datele mobile, telefonul va comuta scurt pe date mobile în fundal pentru a putea primi/ trimite MMS-ul. Colegii au testat și ei acum cu un iPhone și s-a primit MMS-ul, deci este posibil fie o problemă cu dispozitivul tău. Recomandarea lor este să verifici să nu fie pornită funcția “Mod consum redus” și eventual să faci și o resetare a telefonului.

 

Pentru problema cu redirect, așa cum spuneam, este necesar ca numărul pe care primești MMS să fie declarat ca număr principal în contul online; dacă nu este, atunci apare problema la albumul MMS cu “too many redirects”. În albumul MMS logarea se face cu contul My Orange, daca dai click să te loghezi cu numărul de telefon, dacă numărul nu are asociat un cont online, atunci îți apare eroarea respectivă.

Neaplicabil
Ook... Momentan nu am cum sa retestez. Ultima data cand am incercat chestia asta, nu mergea primirea. Ceea ce spui tu este corect. Asa ar trebui sa functioneze. Doar ca nu si asa functiona in momentul in care am deschis topicul asta. Si aparent nu sunt singurul. Ma indoiesc ca e o problema cu device-ul meu, pentru ca aceeasi problema se manifesta pe ambele device-uri, in aceleasi conditii de test. Deci, daca a fost reparata problema intre timp, foarte bine. Dar sunt destul de sigur ca nu era de device, ci de server/setup. Din pacate, nu pot sa confirm ca acum functioneaza. La problema de redirect, sunt cateva chestii care nu mi se par ok: 1. logarea trebuie sa se faca obligatoriu cu numarul de telefon? In pagina de logare scrie foarte clar: Email, numar de telefon sau username. Nu specifica niciunde ca trebuie sa fie numarul de telefon. Eu ma loghez in My Orange cu adresa de email. Mai e ceva ce trebuie facut din My Orange pentru ca numarul de telefon sa fie "principal"? Pentru ca, dupa cum ziceam mai sus, am doua numere pe cont. Unul dintre ele este cu siguranta principal. Si nu a mers cu niciunul. 2. nu scrie niciunde ca trebuie sa te loghezi cu numarul de telefon ca sa functioneze logarea in albumul MMS, cu atat mai mult cu cat logarea se face pe contul My Orange! :)) Again, nu e intuitiv absolut deloc. Si ma indoiesc ca toata lumea stie ca trebuie sa se logheze cu numar de telefon. De ce nu functioneaza si cand te loghezi cu email, atata timp cat numarul care a primit acel MMS este deja pe cont? Update: logarea cu numarul de telefon la mine nu functioneaza. Nu stiu, functioneaza la cineva?

DanielaH
Moderator
Logarea se poate face, așa cum ai spus și tu, cu e-mail, număr de telefon sau username. Nu, nu este obligatorie logarea cu număr de telefon. Ideea este ca acel număr să fie declarat ca număr principal (primar) în contul My Orange. Acest lucru se face accesând contul în secțiunea "date personale" și introducând numărul în câmpul "date de contact/ număr de telefon". Dacă vrei să folsești albumul MMS pe 2 numere, atunci sunt necesare 2 conturi online separate pe care să ai setate ca numere primare cele 2 numere.

vms333
Începător
Bună, am aceeași problemă cu redirectarea. Am încercat să modific nr. de telefon din date personale și introducând numărul în câmpul "date de contact/ număr de telefon", dar primesc eroarea: "Numărul introdus este deja înregistrat. Te rugăm să introduci un alt număr.". Ce pot să fac în acest caz?

DanielaH
Moderator
@vms333, ce browser folosești? Poți atașa, te rog, un screenshot (fără date personale)? Mulțumim.

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Începând cu data de data de 31.01.2022 serviciul MMS a fost transferat pe o nouă tehnologie/ platformă, iar modalitatea de accesare a conținutului primit s-a modificat. În urma migrării a fost rezolvată și problema de AdobeFlash pentru album MMS. Mai multe detalii aici - https://comunitate.orange.ro/questions/2881673-serviciul-album-mms-transferat-platforma