Problema logare Deezer Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-09-2022 09:06 PM
Bună ziua! Am activat opțiunea Deezer Try and Buy 3 luni pe nr. meu. Aceasta apare activa în My Orange dar nu ma pot conecta la aplicația Deezer cu numărul de telefon. Oare numărul meu a fost asociat cu contul Deezer? Sau unde ar fi problema?
3 Răspunsuri 3

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-09-2022 09:18 PM
Salutare!
Văd că au mai fost probleme și în trecut cu aplicația aceasta. Te sfătuiesc să lași o sesizare in secțiunea Contact sau la serviciul.clienti@orange.ro.
Despre alte probleme cu această opțiune, dar care s-au rezolvat, poți citi pe aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2783420-rezolvat-folosi-optiunea-deezer-try-6-luni-gratuit
Baftă!
.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-09-2022 11:36 AM
@Eustatiu, s-a rezolvat situația? Ai putut accesa contul?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-09-2022 11:40 AM
Nu, dar după multe conversații la 300 m-am lăsat păgubaș și am dezactivat opțiunea. Pot trai și fără ea...
